کد خبر: ۷۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
بانک رفاه به عنوان بانک سلامت محور کشور با هدف معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکی خود در حوزه سلامت و همچنین تاکید بر حمایت همه جانبه از نظام سلامت، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) با برپایی غرفه حضور فعال و چشمگیر داشت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این نمایشگاه که از 19 تا 22 خرداد ماه سالجاری و با شعار «نمایشی بی نظیر برای ارتقای سلامت جامعه» در حال برگزاری است، معاون مدیر عامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی ضمن تشریح خدمات بانک در حوزه های مختلف، با شرکت های حاضر در نمایشگاه نیز تعامل و رایزنی کرد.
ضیایی معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی در صبح روز برپایی نمایشگاه با دکتر شانه ساز معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محل غرفه بانک دیدار و گفت وگو کرد.
وی در این جلسه ضمن تشریح خدمات بانک در حوزه بهداشت و درمان بر آمادگی کامل بانک بر ارائه خدمات نوین به حوزه سلامت تأکید کرد.
معاون مدیرعامل بانک رفاه در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی در ادامه گفت وگو های خود با مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه با مدیرعامل شرکت صاایران و چند شرکت تجهیزات پزشکی دیدار و گفت وگو کرد و خواستار افزایش سطح تعاملات شد.
در این دوره از نمایشگاه علی رغم تحریم های ظالمانه بین المللی ۱۵ شرکت خارجی حضور دارند و ۴۷ هیأت خارجی نیز از آن بازدید می‌کنند؛ همچنین از ۲۳ محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران رونمایی می‌شود.
برگزاری همایش مسئولان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۵ کارگاه علمی و آموزشی و نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیرکل تجهیزات پزشکی با شرکت‌های تجهیزات پزشکی از جمله برنامه‌های ایران هلث ۲۰۱۹ است.
گفتنی است در این دوره از نمایشگاه ۴۸۶ تولیدکننده ایرانی و ۲۸ شرکت نمایندگی داخلی حضور دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) رسماً با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوزدهم خرداد ماه سالجاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد. غرفه بانک در سالن شماره 5 طی برگزاری نمایشگاه فعال است و خدمات بانک را به حاضران معرفی می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: