کد خبر: ۷۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران افزایش سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی این شرکت از ۴ به ۹ درصد را نشان دهنده استراتژی درست برای بهبود پرتفو دانست و گفت: متوازن سازی پرتفوی بیمه ایران با کاهش ریسک‌های نامطلوب آغاز شده و با غربالگری ریسک‌های زیان‌ده باید ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، محمد زاهدنیا در سومین روز کارگاه آموزشی و توجیهی رابطین استانها در خزرآباد ساری، اولویت بیمه ایران را توسعه بیمه‌های زندگی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیمه ایران در بخش بیمه‌های زندگی در جایگاه نخست قرار گرفته و رشد این بیمه‌نامه‌ها در سال گذشته به ۱۰۹ درصد رسیده است که قطعاً با رفع ایرادات شکلی و رفع مشکلات و موانع، این رشد در سال جاری بیشتر خواهد شد.
معاون فنی بیمه ایران ادامه داد: این دوره اولین دوره جهش زا برای ایجاد نوآوری است و یکی از عوامل توسعه‌بخش در زمینه جهش و بهبود کیفیت بیمه های زندگی، عرضه محصول با کیفیت است که دارای ظرفیت‌های فراوانی باشد، که این مدل بر اساس نیازها و اولویت های مردم و در نظر گرفتن میزان اثرگذاری تورم در زندگی آنان در بیمه ایران طراحی شده است.
زاهدنیا رصد تغییرات در بیمه های زندگی و تغییرات مستمر در کیفیت آن را دستور کار مدیران ارشد شرکت برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان مهم دانست و تأکید کرد: با روش‌های گذشته نمی‌توانیم، بیمه بفروشیم، از این رو در طرح جدید بیمه عمر باید ارزش پول مردم را حفظ نماییم.
معاون فنی بیمه ایران، طرح های بیمه زندگی جان، بیمه طلایی (مستمری بازنشستگی) و طرح بیمه سیمین (عمر و درمان خانواده) و همچنین بیمه زندگی با مدل تکافل را مهم‌ترین طرح‌های بیمه ایران معرفی کرد و افزود: بزودی با رونمایی از این طرح‌ها شاهد تغییرات و تحول گسترده‌ای در زمینه فروش #بیمه‌های_زندگی خواهیم بود.
گفتنی است سومین روز کارگاه آموزشی و توجیهی رابطین استانها امروز با کلاس بازاریابی بیمه زندگی ادامه یافت و در مراسم اختتامیه که با حضور محمد زاهدنیا معاون فنی، سلامی مدیر کل بودجه، روحی مدیر کل امور نمایندگان، جعفری تنها مدیر مجتمع ۱۵ آبان و دارایی و امیری مدیران کل مازندران و استان تهران برگزار شد، به شرکت کنندگانی که در آزمون موفق شدند، گواهینامه آموزشی اعطا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: