کد خبر: ۷۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی در جمع مدیر، معاونان و کارشناسان بانک کشاورزی این استان با اشاره به اثر بخشی بانک کشاورزی در اقتصاد بخش کشاورزی اعلام کرد: افتخار می کنیم که پس از 86 سال خدمت رسانی ، اثربخشی بانک در طول زمان بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی، روح اله خدا رحمی در این جلسه که روز چهارشنبه 22 خرداد در مشهد برگزار شد اظهار داشت: در گذشته تمام تلاش بانک این بود تا منابع اسقراضی از سایربانک ها را که در اختیار بخش کشاورزی قرار می گرفت، تمدید کند و یا به آن بیافزاید؛ اما از زمانی که بانک شروع به توسعه خدمات خود کرد، با استفاده از ابزارهای جدید و به روز توانست به یکی از بانک های بزرگ کشور، هم به لحاظ توسعه شبکه شعب و هم به لحاظ خدمات تبدیل شود.این ها ، تحولات مثبتی است که در بانک کشاورزی اتفاق افتاده و امروز می توان ادعا کرد که پشتیبان اصلی بخش کشاورزی با اتکا به منابع خود هستیم.
وی افزود: وضعیت بانک کشاورزی به گونه ای است که تحولات ،مثمر باشد و به رضایت نسبی از عملکرد ما منجر شود و پیش زمینه ای برای تلاش بیشتر در مسیر انتخاب شده باشد.
خدارحمی همچنین عنوان کرد: سال گذشته اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نعمت بزرگی برای بانک بود چرا که فرصت های شغلی جدید ایجاد کرد و طرح های کوچک روستایی و عشایری با آن پوشش داده شد؛ اینجاست که اثرات خدمات بانک به راحتی دیده می شود.
وی با بیان این که در بخش مکانیزاسیون کشاورزی اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد ماشین‌آلات بخش از سوی بانک کشاورزی تامین مالی می‌شوند و تسهیلات به صورت کامل به متقاضیان اعطا می‌شود.
وی گفت: با مشارکت بانک کشاورزی طرح های بزرگی به مرحله اجرا رسیده که در کشور بی نظیر است، به عنوان مثال تولید2000 تن ماهی در آب های خلیج فارس، که موارد مشابه آن را صرفا در کشورهای پیشرفته می توان یافت .همچنین طرح های 5000 تنی و 10000تنی که در دست اجرا قرار دارند وبه خودکفایی بیشتر وامنیت غذایی کمک خواهند کرد.
خدارحمی تاکید کرد: حمایت از بعضی زیربخش‌ها بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود؛ در این میان کشت گلخانه‌ای نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که در حال حاضر طرح گلخانه مدرن 30 هکتاری با تسهیلات بانک کشاورزی به مرحله اجرا رسیده است

نام:
ایمیل:
* نظر: