کد خبر: ۷۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
واکاوی از جنگ اعمال قدرت در پرسپولیس/ چه کسی «زیرآبی» می‌رود؟
خبرگزاری میزان- اوضاع داخلی باشگاه پرسپولیس جالب نیست و هر کسی در این باشگاه دنبال قدرت گرفتن است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وضعیت پرسپولیس این روزها خوب نیست، تکلیف برانکو هنوز مشخص نشده، شایعات در مورد جدایی برانکو به بالاترین حد ممکن خود رسیده، سرخپوشان بر خلاف استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و سایر مدعیان تا الان هیچ فعالیتی در نقل‌وانتقالات نداشته‌اند، اوضاع مالی خوب نیست و ... . در این وانفسا جنگ قدرت داخلی هم در باشگاه پرسپولیس راه افتاده است.

نکته عجیب اینجاست که در چند وقت گذشته اکثر مدیران و ارکان باشگاه و حتی تیم پرسپولیس مشغول قدرت‌نمایی و جمع کردن «تیم» برای خودشان هستند! یعنی هرکسی سعی می‌کند موافقان خود را جمع کند تا با قدرت زیاد به مخالفانش حمله کند!

فرقی هم ندارد که «طرف» چه سمتی داشته باشد، همه در حال اعمال قدرت برای یکدیگر هستند تا جا پایشان در باشگاه محکم شود و این وسط تنها چیزی که مهم نیست پرسپولیس است.

مدیران رده‌ بالای باشگاه، برخی اطرافیان مدیرعامل، نزدیکان و مسئولان تیم و حتی کارمندان رده متوسط باشگاه هم در حال یار جمع کردن هستند. در حال حاضر بیشتر از اینکه این افراد به فکر حل کردن مشکلات تیم و باشگاه پرسپولیس باشند به فکر «زیرآب» زدن یکدیگر، «زیرآبی» رفتن و قدرت گرفتن خودشان هستند.

نکته جالب اینجاست که برخی از این افراد حاضر هستند برای پیشبرد اهداف خودشان حتی به باشگاه هم ضربه بزنند و مثلا در مواقعی که لازم باشد اسناد محرمانه باشگاه را منتشر کنند.

مسئله عجیب این است که ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که این روزها به شدت بر سر موضوع برانکو و رفتن احتمالی‌اش تحت فشار است تقریبا از هیچکدام از این تحرکات خبر ندارد و انرژی‌اش را برای جمع کردن داستان برانکو گذاشته و همین موضوع باعث شده تا عاشقان قدرت در باشگاه پرسپولیس بیشتر از گذشته دنبال اهداف شخصی خودشان باشند.

در این شرایط می‌طلبد که ایرج عرب و حتی مسئولان دیگر به این موضوع ورود کنند تا پرسپولیس بیشتر از این از این قدرت‌نمایی‌ها ضربه نخورد. نکته جالب اینجاست که این افراد در صحبت‌هایشان مدام از هواداران پرسپولیس مایه می‌گذارند اما در عمل با رفتارشان به این تیم و هوادارانش ضربه می‌زنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار