کد خبر: ۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش شفاف، برزیل به هدفش در بازی افتتاحیه کوپا آمه‌ریکای سال 2019 که خودش میزبان آن است، رسید و بولیوی را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

هواداران برزیل که تیم‌شان نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، برای تماشای اولین گل بازی مجبور شدند 50 دقیقه صبر کنند، زمانی که فیلیپه کوتینیو قفل دروازه‌ها را شکست. این انتظار و البته تماشای یک بازی نه چندان هیجان‌‌انگیز به حدی برای اکثریت 46 هزار و 342 تماشاگر حاضر در ورزشگاه مورومبی شهر سائوپائولو ناخوشایند بود که ملی‌پوشان خود را در پایان نیمه اول «هو» کردند و این ماجرا نارضایتی سرمربی تیم را به همراه داشت. برزیلی در حالی یک بازی نه چندان تماشایی ارائه کرد که نزدیک به 70 درصد از ظرفیت ورزشگاه کامل بود.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل پس از بازی اعتراف کرد که دیدن هو شدن شاگردانش برای او آزار دهنده بوده اما اعتراف کرد که نمی‌شود از هواداران تیمی که خوب بازی نمی‌‌کند انتظار چیزی جز این را داشت.

او به خبرنگاران گفت: ما نارضایتی هواداران‌مان را احساس کردیم. هو شدن از سوی هواداران روی بازیکنان ما، به خصوص روی بازیکنان جوان‌مان تأثیر گذاشت. مربیان تیم هم آن را احساس کردند. با سابقه‌ای که از کار در باشگاه‌های بزرگ داریم، می‌دانم که وقتی شما خوب بازی نکنید، آن وقت نباید انتظار داشته باشید که هواداران هوای‌تان را داشته باشند. آنها تیمی که خوب بازی نکند را هو می‌کنند. زمانی که شما توپ را در یک سوم دفاعی خودتان، از مدافعان کناری به مدافع میانی و از مدافعان میانی به دروازه‌بان پاسکاری می‌کنید، اولین چیزی که باید انتظارش را داشته باشید، هو شدن است. ما باید این درک را داشته باشیم. اگر حمله کنیم و موقعیت گلزنی بسازیم، هواداران هم ما را تشویق می‌‌کنند.

در میان برزیلی‌ها، فوتبال دوستان شهر‌های سائوپائولو و ریودوژانیرو به پرتوقع‌ترین هواداران فوتبال در این کشور معروف هستند اما کاپیتان سلسائو، دنی آلوز امیدوار است که در بازی‌ بعدی مقابل ونزوئلا که سه‌شنبه شب در شهر زادگاه او «باهیا» برگزار خواهد شد، هواداران بیشتر هوای او و هم‌تیمی‌هایش را داشته باشند.

آلوز گفت: در سائوپائولو این چیزها عادی است. اینجا هواداران تیم‌های باشگاهی فراوانی وجود دارد و همیشه بازی در این شهر سخت است اما ما شخصیت‌مان را نشان دادیم. حتی در یک مطقع از بازی تیته فریاد زد و شما در آن سمت زمین هم می‌توانستید صدایش را بشنوید. در باهیا اما شرایط متفاوت است. مردم آنجا دل‌شان برای تیم ملی برزیل تنگ شده و من مطمئنم که در بازی بعد جو ورزشگاه خیلی بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار