کد خبر: ۷۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
وزیر ارتباطات و فناوری و هیات همراه با سفر به استان کردستان پروژه های جدید ارتباطی استان را افتتاح و با بررسی وضعیت موجود، توسعه ارتباطات در این استان شتاب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این سفر پروژه هایی با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان افتتاح شد.
افتتاح همزمان ۸۸۸ سایت(2G،3G و 4G) ، اجرای ۱۵۲ کیلومتر فیبر نوری، توسعه پهنای باند دسترسی دیتا با ظرفیت 50Gb/s، توسعه ظرفیت شبکه انتقال با ظرفیت 50Gb/s، توسعه تلفن ثابت در ۶۲ روستا، برقراری رومینگ اپراتورهای اول و دوم در تمامی روستاهای دارای پوشش تلفن همراه، تجهیز ۴۲ روستا به خودپرداز پست بانک و احداث باجه و دفتر خدمات بانکی در ۴۲روستا تنها بخشی از طرح های است که با حضور محمد جواد اذری جهرمی وزیر ارتباطات و هیات همراه در کردستان رونمایی شد.
چندی پیش و با انتشار توییتی از وزیر ارتباطات درباره نقاط روستایی دارای ارتباط در سطح کشور و پیام یکی از شهروندان کردستانی مبنی بر ضعف ارتباطات در این استان، وزیر ارتباطات قول داد برای پیگیری موضوع به این استان سفر کند.
با سفر وزیر ارتباطات و هیات همراه این وعده مجازی به حقیقت پیوست و پیش بینی می شود توسعه ارتباطات در استان کردستان بیش از پیش سرعت گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: