کد خبر: ۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری اینوتکس 2019 که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد در گفت و گو با اصحاب رسانه به تشریح آخرین وضعیت عملکردی بانک پرداخت و اظهار داشت: بانک رفاه طی یک سال گذشته حدود 4 هزار میلیارد ریال سودآوری داشته و جزء بانک های سودآور نظام بانکی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل این بانک با ابراز خرسندی از سودآوری بانک رفاه گفت: این سود حاصل فعالیت های اصلی و عملیاتی بانک بوده است.
دکتر سهمانی در ادامه به تشریح وضعیت مطالبات غیرجاری بانک رفاه در سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاری پرداخت و اظهار داشت: ضریب مطالبات (NPL ) در بانک رفاه 3.7 درصد است که در مقایسه با نظام بانکی و استانداردهای رایج عدد پائین و نمایانگر حساسیت، توجه و مدیریت مطالبات و رعایت بهداشت پرونده های اعتباری و تخصیص بهینه منابع این بانک است.
مدیرعامل بانک رفاه در ادامه به عملکرد این بانک در حوزه نقدینگی و مدیریت آن پرداخت و گفت: بانک رفاه در سال 97 و روزهای سپری شده از سال 98 حتی یک روز هم اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته است و بانک رفاه هم اکنون در شرایط نقدینگی مناسبی به سر می برد.
وی همچنین به رشد مطلوب منابع این بانک طی سال گذشته و سه ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه بانک رفاه در سال 97 رشد منابعی قریب به 40 درصد را تجربه کرده است.
مدیر عامل بانک رفاه در خاتمه به عملکرد این بانک در واگذاری املاک و اموال مازاد اشاره و خاطر نشان کرد: بانک رفاه در سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال واگذاری اموال و املاک مازاد داشته که عملکرد قابل قبولی در نظام بانکی محسوب می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: