کد خبر: ۷۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
بیمه کوثر با همکاری اتحادیه سراسری کانون وکلای ایران نخستین بار خدمات بیمه وکالت را به‌صورت تخصصی ارایه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین اتحادیه کانون وکلای دادگستری ایران و شرکت بیمه کوثر امضا شد، وکلای این کانون با شرکت بیمه کوثر برای حل مشکلات حقوقی و قضایی همکاری می‌کنند.
طبق این تفاهم‌نامه که بین مدیرعامل شرکت بیمه کوثر و رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا امضا شد بیمه کوثر از ظرفیت علمی فنی و تخصصی وکلای عضو کانون استفاده خواهد کرد.
بنا بر این گزارش، بیمه کوثر پوشش بیمه‌ای با عنوان بیمه حامی را ارایه می‌کند که بر اساس آن با استفاده از مشاوره حضوری و غیرحضوری با وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در گام اول سعی در کاهش احتمال وقوع مشکلات و دعاوی حقوقی دارد.
بر اساس پوشش بیمه حامی در گام بعدی در صورت بروز مشکلات حقوقی و قضایی این بیمه‌نامه در پی حل اختلاف با بهترین روش است و بیمه‌شدگان خود را با مطالعه و بررسی پرونده، میانجیگری، تنظیم لایحه دفاعی برای ارایه به دادگاه و نمایندگی حقوقی و وکالت در مراجع قضایی حمایت می‌کند.
بیمه وکالت تحت عنوان حامی برای اشخاص حقیقی و همین‌طور ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل ارایه است و افراد را در برابر خطر‌های حقوقی ایمن می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: