کد خبر: ۷۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در بازدید از شعب غرب کشور با اشاره به اهمیت آینده پژوهی در صنعت بانکداری بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت و برنامه ریزی برای مصارف منابع جذب شده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره در ادامه بازدیدهای استانی خود از شعب بانک دی در سراسر کشور به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، حسن کاسب، رئیس اداره امور شعب شمال کشور و غرب تهران و مهدی یداللهی فر ، رئیس اداره اعتبارات به منظور بازدید از شعب غرب کشور به استان های همدان، کردستان و ایلام سفر کرد.
سهم دینی در جریان بازدید از شعب استان های غرب کشور و دیدار با کارکنان شعب ضمن تقدیر از اهتمام همکاران برای تحقق اهداف بانک با اشاره به ضرورت آینده پژوهشی در صنعت بانکداری گفت: بدون شناخت از نقشه آینده صنعت بانکداری نمی توان نیازهای بلندمدت بانک را پیش بینی نمود و برنامه ها را با نگاه به آینده پیش برد.از این رو پایبندی به سند استراتژیک بانک تا افق 1400 و حرکت در مسیر اهداف آن که حاصل تلاش کارشناسان خبره است، اولویت عملکرد تمامی شعب در سال جاری خواهد بود.
رئیس هیئت مدیره بانک دی در نشست های صمیمانه با کارکنان شعب غرب کشور با تاکید بر اهمیت جذب منابع ارزان قیمت گفت: جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد و برای تحقق این مهم شعب باید توجه ویژه ای به توسعه بانکداری الکترونیک و مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.
وی افزود: بانکداری امروز به شیوه های نوآورانه، خلاقانه ، مشتری مدار و ارائه تکنولوژی های نوین برای ماندن در صحنه رقابت نیاز دارد و با توجه به رقابت تنگاتنگ خدمات بانکی، تنها قضاوت مشتری است که میزان توانمندی بانک را تعیین می کند در نتیجه هر بانکی در این امور موفق تر عمل کند در بازار رقابتی نیز موفق به جذب منابع بیشتر و بهروری بالاتری خواهد شد.
سهم دینی با اشاره به مزایای جذب منابع ارزان قیمت گفت:یکی از مهم ترین مزایای جذب منابع ارزان قیمت، کاهش نرخ تمام شده پول است که موجب پایین آمدن نرخ تسهیلات و رونق اقتصادی می شود از این رو انتظار می رود همکاران شعب با شناسایی ظرفیت ها و امکانات مناطق خود زمینه های تعامل و گسترش همکاری با حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی را به منظور سرمایه گذاری و جذب منابع فراهم آورند.
رئیس هیئت مدیره بانک دی با یادآوری این که نسبت مصارف به منابع یکی از شاخص های عملکردی بانک ها مي باشد، خاطر نشان کرد: رعايت تعادل در اين نسبت بسيار مهم است به طوري كه عدم مصرف منابع با توجه به هزينه جذب منابع مي تواند به زيان بانك منجر شود و شایسته است که با در نظر گرفتن این مهم همکاران شعب در زمینه مصارف منابع ، برنامه ریزی دقیقی در حوزه اعتبارات داشته باشند.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت رعایت بهداشت اعتباری در نظام بانکی گفت: توجه به ارکان بهداشت اعتباری از ایجاد مطالبات و هدر رفت منابع در بانک جلوگیری می کند و به همین دلیل زمانی که بانک تسهیلاتی را پرداخت می کند، نظارت بر مصارف این تسهیلات در جهت حفظ و بازگشت این منابع بسیار اهمیت دارد.
گفتنی است در جریان این دیدارها کارکنان شعب استان های همدان، کردستان و ایلام نیز به بیان مسائل و دغدغه های شعبه و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: