کد خبر: ۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
در بدو ورود به زنجان؛ جهانگیری: باید مردم در جریان سیاست‌های دولت قرار گیرند
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: باید سیاست های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولین استان در حوزه های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

جهانگیری: باید مردم در جریان سیاست‌های دولت قرار گیرندگروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ «اسحاق جهانگیری» صبح امروز در بدو ورود در جمع خبرنگاران با اشاره به این که شرایط کشور به خاطر فشارهای بین المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولین استان در حوزه های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

وی با بیان این که اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می توانیم از این مقطع عبور کنیم تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار داشت: در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولین و نخبگان استان در مورد مسایل، محدودیت ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار