کد خبر: ۷۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
واحد رسانه روابط عمومی بیمه معلم جهت انتقال تجارب مدیران شعب و آشنایی با عملکرد آنها با برترین مدیران شعب به گفتگو پرداخت.

ولی اله نمایشی، با رتبه 1 در لیست برترین های شعب بیمه معلم قرار گرفت.
مدیر شعبه استان گیلان بیمه معلم : ضرورت اجرای نظارت های پیوسته و منسجم در شعبه
ولی اله نمایشی، نظارتهای پیوسته و منسجم را از فاکتورهای اساسی عملکرد مطلوب شعبه می داند و تاکید می کند : یکی از رموز موفقیت شعبه، اجرای تقسیم کار سازمانی است؛ به طوریکه میان کارکنان شعبه و نمایندگان هماهنگی بهینه ای ایجاد شده ضمن اینکه همواره در پی برنامه ریزی های راهبردی تلاش کردیم تا بودجه مصوب را محقق کنیم.
نمایشی ضمن تاکید بر کنترل هفتگی برنامه راهبردی، ارتباط مستمر با نمایندگان را در موفقیت شعب موثر معرفی کرد و اذعان داشت: بودجه نمایندگان را در قالب کارنامه کنترل می کنیم و تلاش می کنیم با برگزاری برنامه های اموزشی نمایندگان را در حصول پرتفوی های شفاف یاری رسانیم.
این مدیر توانمند استفاده حداکثری از داشبورد مرکزی را مهم دانست و اظهار داشت: مدرک ارزیابی شعب، به روز رسانی های داشبورد است. در این راستا اگر به صورت روزانه کنترل شود، برنامه های توسعه ای شعب با فرایند مطلوب تری اجرا می شود.
بهرام باقری، با رتبه 2 در لیست برترین های شعب بیمه معلم قرار گرفت.
مدیر شعبه استان همدان بیمه معلم: شعار ما کسب پرتفوی تمییز است
بهرام باقری، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در تقسیم و بومی سازی بودجه دریافتی در شعب اذعان می دارد: ضمن پرداختن به امور عام که جزئی از وظایف شعب در ساختار سازمانی است در شعبه متبوع خود برخی فعالیتهای فنی را با ترسیم نقشه راه اجرائی کردیم.
باقری با بیان اینکه کنترل خسارت و جذب پرتفوی های کم ریسک را در دستور کار قرا داده ایم، متذکر شد :شعار ما در شعبه همدان حصول پرتفوی تمییز است، در این راستا به نمایندگان تاکید می کنیم که به دنبال پرتفوی های شفاف باشند نه اینکه صرفا جهت اخذ کارمزد پرتفوی بیاورند.
این مدیر با سابقه می گوید: نمایندگان را دائماً پالایش و ارزیابی می کنیم تا به سمت جذب پرتفوی های کم ریسک قدم بردارند زیرا این مهم در نهایت به کنترل ضریب خسارت شرکت می انجامد و در مقابل نمایندگانی را که با رعایت کنترل ریسک موفق به جذب پرتفوی های تمییز شدند، مورد تقدیر و تشویق قرار می دهیم که این اقدام قطعا به ایجاد انگیزه در آنها می انجامد.
همدلی و همفکری نمایندگان و پرسنل شعب در راستای انجام وظایف و نقشه راه همراه با تلاش متعصبانه در موفقیت این شعبه موثر بوده است.
مصطفی آخوندزاده، با رتبه 3 در لیست برترین های شعب بیمه معلم قرار گرفت.
مدیر شعبه کرمان بیمه معلم : در صنعت بیمه بن بست نداریم
مصطفی آخوندزاده ضمن تاکید بر ظرفیتهای بالای بیمه معلم عنوان کرد: با برنامه ریزی، جذب بیمه گذاران بزرگ در دستور کار شعبه قرار گرفته و در حال حاضر بیش از 20 مشتری عمده را در شعبه کرمان مدیریت می کنیم ضمن اینکه از بازارهای خرد هم غافل نبودیم.
آخوندزاده با تاکید بر هدایت همزمان بازارهای خرد و کلان عنوان می دارد: تمرکز بر یک رشته خاص در صنعت بیمه معقول نیست در این راستا هر زمان در جذب پرتفوی یک رشته به بن بست بخوریم مسیر را تغییر می دهیم.
این مدیر شایسته می گوید: در صنعت بیمه بن بست نداریم فقط باید با انعطاف پذیری، مسیر را تغییر دهیم.
و یکی دیگر از رموز موفقیت شعبه متبوع خود را پاسخ مثبت به نیازهای نمایندگان دانست و عنوان داشت: در شعبه کرمان شعار ما نماینده مداری است زیرا نمایندگان در صف مقدم فروش قرار دارند.
در انتهای گزارش بخوانید ،،،
شرکت بیمه معلم با دارا بودن 34 شعبه استانی همواره پالایش و اصلاح عملکرد شعب را در دستور کار قرار داده در این راستا بر اساس شاخص های مختلف از جمله :
تحقق فروش/ نسبت خسارت /وصول مطالبات/ ترکیب پرتفوی، به رتبه بندی شعب خود پرداخته که بر اساس رتبه بندی سالانه، تقریباً بیش از 80 درصد شعب بیمه معلم دارای عملکرد مطلوب می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: