کد خبر: ۷۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال عصر چهارشنبه با استقبال مسئولان باشگاه وارد تهران شد تا رسما هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گیرد.

استراماچونی با استقبال استقلالی ها وارد تهران شد

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال عصر امروز چهارشنبه با استقبال مسئولان باشگاه وارد تهران شد تا رسما هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گیرد.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال عصر امروز با استقبال علی خطیر معاون باشگاه و حامد حاجیلو مدیر روابط عمومی وارد تهران شد.

وی که هفته گذشته با قراردادی دو ساله با باشگاه استقلال به توافق رسید، فردا در نشست خبری پاسخگوی اهالی رسانه خواهد بود.

سه دستیار استراماچونی نیز روز گذشته وارد تهران شده بودند.

بعد از انتخاب این مربی ایتالیایی، گمانه زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب دستیاران وی صورت گرفت و یکسری اسامی مطرح شد.

آندره استراماچونی یک بدنساز ایتالیایی به اسم «مارکو کاسر» و یک دستیار آرژانتینی الاصل به اسم «سباستین ادورادو لتو» را در تیم فنی خود دارد. همان دستیارانی که چندی پیش سفری به تهران داشتند تا از امکانات استقلال بازدید کرده و گزارش این بازدید را به استراماچونی بدهند.

در کنار این دو خارجی، حضور ۳ دستیار ایرانی هم در کادر فنی استقلال قطعی است.

بهزاد غلامپور دروازه‌بان پیشین این باشگاه که سالهاست بعنوان مربی دروازه‌بانی در لیگ برتر مشغول است و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است، نخستین فردی است که به کادر فنی آبی پوشان اضافه شد تا وظیفه تمرین دادن دروازه‌بان های این تیم را بر عهده بگیرد.

پیروز قربانی کاپیتان سابق آبی پوشان که از سه سال گذشته رسماً به جرگه مربیان پیوست و از مربیان جوان و با دانش است، یکی دیگر از اعضای کادر فنی استقلال خواهد بود. قربانی در عین جوانی از تحصیلات عالیه و مدارک بالا در مربیگری برخوردار است.

این فاکتورها بعلاوه تسلط کامل به زبان انگلیسی عواملی بودند که قربانی را به نیمکت آبی پوشان و دستیاری استراماچونی نزدیک کرد.

سومین دستیار ایرانی استراماچونی که با درخواست و اصرار مستقیم وی برای این منظور انتخاب شد، رحمان رضایی ملی پوش سابق کشورمان است.

رضایی که ۷ فصل در سری A ایتالیا بازی کرد و شناخت خوبی از استراماچونی دارد، دارای بالاترین مدارک مربیگری است و تسلط او به زبان‌های انگلیسی و به خصوص ایتالیایی باعث شد تا اولین انتخاب استراماچونی در بین دستیاران ایرانی اش باشد و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمال اینکه این ۳ نفر به زودی بعنوان دستیاران استراماچونی انتخاب و معرفی شوند زیاد است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار