کد خبر: ۷۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
گویا دیوید و ویکتوریا بکام برای حضور در مراسم ازدواج راموس, پول گرفته بودند

گویا دیوید و ویکتوریا بکام برای حضور در مراسم ازدواج راموس, پول گرفته بودند

بکام و همسرش به خاطر حضور در مراسم ازدواج راموس پول گرفتند؟

دیوید و ویکتوریا بکام به مراسم ازدواج سرجیو راموس و پیلار روبیو دعوت شدند و حالا یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده است که دلیل دعوت از این دو مسائل تبلیغاتی بوده چرا که آنها هیچ رفاقتی با کاپیتان رئال و همسرش نداشته اند.

مراسم ازدواج سرجیو راموس شنبه گذشته برگزار شد که همچنان پس از چند هفته حواشی این مراسم ادامه دارد. لورا فا مجری تلویزیون اسپانیا در این باره توضیح داد:" در مورد حضور آنها یک پس زمینه تجاری وجود دارد."

در حقیقت هیچ بعید نیست که بکام و همسرش برای حضور در این مراسم دریافت مالی داشته باشند چرا که آنها یک زوج کاملا پولساز هستند و به همین خاطر احتمالا اسپانسر مراسم، هزینه سفر آنها را تامین کرده باشد.

شرکت "آمازون" که در حال ساخت سریال هشت قسمتی از زندگی سرجیو راموس است، اسپانسر مراسم ازدواج کاپیتان رئال بوده است. مراسمی که گفته می شود برگزاری آن بیش از سه میلیون یورو هزینه داشته است.

دیوید و ویکتوریا بکام بر خلاف دیگر مهمانان این اجازه را داشتند تا در مراسم، تلفن همراه داشته باشند و از سویی دیگر همسر ستاره انگلیسی هم قوانین لباس های مراسم را شکست و در حالی که قرار بود خانم ها از لباس های روشن استفاده نکنند اما او این کار را کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار