کد خبر: ۷۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
حجت اله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه فتاحی عضو هیئت‌مدیره و هیئت همراه از مدیریت شعب بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی و شعب مرکزی بیرجند، شعب جمهوری و باجه شهید رجائی بازدید کرد.

مهدیان در سفر دوروزه به استان خراسان جنوبی و در بازدید از شعب بیرجند گفت: با توجه به تلاش و اهتمام کلیه همکاران در سال 1397، عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر بسیار خوب و مثبت ارزیابی‌شده است و طبیعتاً این باعث حسن شهرت بانک خواهد بود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب در همین رابطه خاطرنشان کرد: عملکرد ستودنی بانک در اجرای شایسته طرح‌های ملی و مهم مجلس و همچنین دولت، باعث جلب اعتماد کارگزاران کشور به بانک شده است و ما در حال حاضر شاهد سپردن طرح‌های ملی به بانک می‌باشیم.
وی بر استفاده از پتانسیل صندوق توسعه ملی تأکید کرد و در ادامه اظهار داشت: شعب باید از فرصت پیش‌آمده بهره برده و با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و توسعه اشتغال در تحقق اهداف اساسنامه‌ای بانک نیز گام‌های موثری بردارند.
مهدیان شجاعانه و مدبرانه کار کردن پرسنل در پرداخت تسهیلات را مسبب ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف دانست و افزود: برای بزرگ شدن و رسیدن به موفقیت‌های روزافزون باید تدبیر و درایت را در تصمیم‌گیری‌های خود داشته باشیم.
وی همچنین افزود: دوسوم تسهیلات بانک توسعه تعاون طی ده سال از هنگام تأسیس بانک، ظرف سه سال اخیر پرداخت گردیده است و این نشان می‌دهد ما به‌سوی موفقیت و پیشرفت گام برمی‌داریم و البته این موضوع بیانگر آن است که تجارب کاری و علمی همکاران ما روزبه‌روز افزایش‌یافته است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همین رابطه گفت: این پیشرفت‌های بانک باعث شده هم‌اکنون بانک توسعه تعاون در وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه‌وبودجه، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها شناخته‌شده باشد

نام:
ایمیل:
* نظر: