کد خبر: ۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در همایش تخصصی کارکنان اداره امور شعب استان کردستان، سرمایه انسانی متعهد و پر تلاش را مهم ترین عامل موفقیت و رشد بانک عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در این نشست که با حضور معاون پشتیبانی و مهندسی، مدیر کل امور مدیران و مدیر کل بازرسی و حسابرسی، صورت گرفت، با تقدیر و تشکر ار تمامی همکاران در کلیه سطوح سازمانی، عملکرد بانک در سال 97 در شاخص های سود آوری و عملیاتی را مطلوب عنوان نمود.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته در بحث متوازن سازی مصارف که شاخصه اصلی در آمد زایی به شمار می رود، ماموریت و اهداف مشخص و به تمامی شعب ابلاغ شد که خوشبختانه با پرداخت بی نظیر مبلغ 31000 میلیارد تومان تسهیلات توانستیم سودآوری بانک را محقق نمائیم .
وی فروش املاک و دارائی های مازد، گسترش خدمات الکترونیک و کنترل و کاهش مطالبات را از سیاستهای مهم بانک عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند و تلاش تک تک همکاران مطالبات نسبت به سال 96 کاهش یافت و موجب آزاد سازی ذخایر و در آمد زائی بیشتر گردید که این مهم نیز برگ زرین دیگری به افتخارات همکاران در سال گذشته افزود.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد که اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل قراردادهای همکاران و افزایش سقف تسهیلات کارکنان از جمله این اقدامات محسوب می شوند.
وی در پایان ضمن تشکر از برنامه ریزی، تلاش و همدلی همکاران استان کردستان و کسب رتبه های برتر کشور در سه سال گذشته، خاطر نشان کرد: این موفقیتها باید در سایه توکل بر خدا، برنامه ریزی مدون و هم افزایی با قوت و قدرت ادامه یابد.
در ادامه، حسین ملا محمدی رئیس اداره امور شعب استان کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان بر لزوم برنامه ریزی و حرکت منسجم جهت رسیدن به اهداف متعالی بانک تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: