کد خبر: ۷۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
هاوال یکی از معتبرترین کمپانی‎های چینی است. در ابتدا قرار بود ورود این خودرو به بازار ایران توسط شرکت عظیم خودرو صورت پذیرد، اما متاسفانه پس از عرضه‎ی تعداد محدودی ازین خودرو این شرکت واردات این خودرو را به صورت ناگهانی قطع کرد و این برند ناشناخته ماند.

خودروی هاوال 2 اچ را بیشتر بشناسید

هاوال یکی از معتبرترین کمپانی‎های چینی است. در ابتدا قرار بود ورود این خودرو به بازار ایران توسط شرکت عظیم خودرو صورت پذیرد، اما متاسفانه پس از عرضه‎ی تعداد محدودی ازین خودرو این شرکت واردات این خودرو را به صورت ناگهانی قطع کرد و این برند ناشناخته ماند.

اما در حال حاضر گروه بهمن نه تنها هاوال را وارد بلکه تولید هم می‎کند؛ اولین خودرو این برند هاوال ۲h است.

طراحی داخلی به روز، به کار بستن تریم مشکی و قطعات کرومی، استفاده از مواد با کیفیت مرغوب در ساخت کابین و دسته بندی امکانات داشبورد احساس رضایت به سرنشینان القا می‎کند. جنس مواد به کار رفته در ساخت داشبورد پلاستیک فشرده است اما به دلیل استفاده از پلاستیک براق با حالت پیانویی، شکل های هندسی با زوایای شکسته و قاب‎های فلزی نقره‎ای رنگ در قسمت‎های مختلف ظاهری لوکس به کابین بخشیده است. سیستم تهویه مطبوع در بالای کنسول تعبیه شده است، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی زیر آن و پایین‎تر هم کلیدهای مربوط به سیستم صوتی و تهویه مطبوع قرار گرفته شده است. روکش چرمی صندلی‎ها و پوشش درها (در استراحتگاه آرنج و تودری) فضای مطلوبی برای سرنشینان فراهم کرده است.

خودرو هاوال ۲h یک موتور ۱.۵ لیتری توربو (علامت T۱.۵ نوشته شده روی عقب خودرو) دارد که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به وسیله یک گیربکس ۶ سرعته به چرخ‌ها متصل می‌شود و خودرو دیفرانسیل جلو است. نکته مهم آن است که سیستم توربو در قسمت عقب موتور نصب شده است و هنگام تصادف می‌توان خاطر جمع بود که این سیستم آسیب نمی‌بیند. dcu خودرو هاوال ۲h، سیستم کوئل و خیلی از سوکت‎ها و سنسورها از شرکت بوش استفاده شده است که نشان دهنده حساسیت خودروسازان برای استفاده از کیفیت بالاتر است.

از ویژگی‎های خودرو هاوال ۲h می‎توان به: چراغ‎های جلو با قابلیت روشن شدن اتوماتیک (اتولایت)، سانروف برقی به همراه دکمه چرخان تنظیم کننده آن، برف پاک کن اتوماتیک، تهویه مطبوع دوگانه، فرمان الکتریکی، گرمکن صندلی‎های جلو، سنسور دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت استاپ، کروز کنترل، سنسور باران، صندلی برقی ۶ حالته راننده، تنظیم گودی کمر، ۶ کیسه هوا، ترمز پارک برقی، آینه الکتروکرومیک، نمایش فشار باد لاستیک‎ها، روکش چرمی صندلی‎ها، ترمز دستی برقی و سیستم نقطه کور اشاره کرد.

هاوال ۲h به عنوان یک کراس اوور تک دیفرانسیل جمع و جور برای برآوردن نیازهای شهری شناخته شده است؛ به همین دلیل نمی‌توان زاویه ورود و خروج خوبی را از این خودرو توقع داشت اما بهتر از هاچ بک‎ها و هاچ بک‎های تراز در مواقع اضطراری ظاهر می‌شود. brand finance به عنوان یکی از معتبرترین موسسات تحقیقاتی و ارزش گذاری صنایع جهان شناخته می‎شود؛ این موسسه در ابتدای سال ۲۰۱۸ اعلام کرد هاوال به عنوان شانزدهمین برند ارزشمند در بازار جهانی شناخته می‌شود و در بحث سرمایه گذاری می‎تواند برای سرمایه گذاران سودآور باشد.

هاوال ۲h، ۶ عدد کیسه هوا که شامل ۴ کیسه در جلو (راننده ، سرنشین جلو و جانبی) و ۲ کیسه پرده ای است. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به: سیستم ایمنی ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی، سیستم تقسیم نیروی ترمز، کنترل لغزش، جلوگیری از لغزش، سیستم ضربه‎گیر کناری و فناوری DSR اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار