کد خبر: ۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
در یک سال اخیر ۲۰۹ هزار شهروند دیگر به مشتری وفادار این شرکت تبدیل شدند که نشان از تحولی بزرگ در عرصه مشتری مداری، خدمت رسانی و رضایت بیشتر مشتریان از این مجموعه است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، امروزه مشتریان وفادار از کلیدی ترین دارایی های یک فروشگاه محسوب می شوندو فروشگاه های معتبر در دنیا در تلاش هستند با اتخاذ سیاست هایی رضایت بیشتر مشتریان را جلب کرده تا این رضایت در سطح بالاتری به وفاداری آن ها منجر شود.
شاید بیشتر فروشگاه ها و مراکز خرید بتوانند با عرضه محصولات با قیمت پایین تر و تخفیفات ویژه در مقطعی به سود و فروش بالا دست یابند اما وفاداری و اعتماد مشتریان اتفاقی است که تنها در سایه سال ها فعالیت و اتکا به مدیریت کارآمد حاصل می شود.
مشتریان به فروشگاه هایی اعتماد پیدا می کنند که به منافع آنها احترام گذاشته و تمام توان خود را در جهت ارائه خدمات بیشتر به آن ها به کار می بندند، در شرایط کنونی می توان حفظ مشتریان فعلی را مهم تر از جذب مشتریان جدید تلقی کرد، امروزه دیگر رضایت مندی مشتریان کافی نبوده و مدیران باید زمینه ارتقای وفاداری مشتریان را فراهم کنند، نکته ای که به یک ضرورت برای بقای یک سازمان تبدیل شده است.

اضافه شدن ۲۰۹ هزار مشتری وفادار به شهروند
شرکت شهروند، به عنوان مجموعه تحت نظارت شهرداری تهران که سابقه ۲۵ ساله ای در خدمت رسانی به شهروندان دارد، توانسته با انجام اقداماتی نظیر عرضه محصولات با قیمت پایین و کیفیت بالا رضایت خاطر شهروندان را جلب کرده و زمینه را برای وفاداری هرچه بیشتر مشتریان فراهم کند.
در یک سال گذشته و همزمان با ورود مدیریت جدید شهروند، تحولات مثبتی در جهت مشتری مداری و رضایت بیشتر شهروندان صورت گرفت، نوسازی ۱۰ شعبه اصلی فروشگاه های شهروند از نظر قفسه بندی، نور، نظافت، رنگ آمیزی، حساسیت بیشتر نسبت به کیفیت محصولات و ارائه تخفیفات ویژه در مناسبت های مختلف سال از جمله فعالیت هایی بود که موجبات رضایت بیشتر مشتریان را فراهم کرد.
حفظ ارتباط با مشتریان، سهولت در دسترسی به محصولات، اعتماد به مشتریان با راه اندازی سیستم خود پرداخت از دیگر اقدامات مثبت شرکت شهروند در راستای رضایت بیشتر مشتریان بود که علاوه بر رضایت مندی زمینه اعتماد و وفاداری بیش از پیش شهروندان به این مجموعه را فراهم کرد.
تعداد مشتریان وفادار شرکت شهروند در یک سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است در سال‌های اخیر، ۷۰۴ هزار مشتری وفادار در این فروشگاه ها وجود داشت که در یک سال گذشته ۲۰۹ هزار شهروند دیگر به مشتری وفادار این شرکت تبدیل شدند و خانواده مشتریان وفادار شهروند به ۹۱۳ هزار مشتری رسید که نشان از تحولی بزرگ در عرصه مشتری مداری، خدمت رسانی و رضایت بیشتر مشتریان از این مجموعه است

نام:
ایمیل:
* نظر: