کد خبر: ۷۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
الهه منصوریان بانوی ووشو کا ایران می‌گوید: نیازی نیست برایم مدال کنار بگذارند،خودم طلا را می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الهه منصوریان بانوی لژیونر ووشو ایران است که در لیگ چین مشت می زند.او حسابی در این لیگگ جا افتاده و آنقدر خوب مسابقه داده که به قول خودش:«خیلی ها انگشت به دهان مانده اند.»او که هدفش رسیدن به طلای جهانی است برای رسیدن به این مدال سخت و سخت تلاش می کند و اصلا برایش فرقی ندارد که حریفش چه کسی و از کدام کشور است.
اوضاع حسابی خوب است این طور نیست؟
خدا را شکر که همه شرایط خوب است.من برای خودم هدف دارم و برای رسیدن به این هدفم دست از تلاش بر نمی دارم.برایم فرقی نمی کند که حریف  چه کسی است و از کدام کشور.مهم این است که برای هدفم مشت می زنم و محکم مشت می زنم.
هدف ات طلای جهانی و ...
حضور در تمرینات تیم ملی،موفقیت در انتخابی،پوشیدن پیراهن تیم ملی و سپس مسابقات قهرمانی جهان.می خواهم افتخار دیگری برای ووشوی ایران کسب کنم.
البته قبول داری که کار سختی داری.
همه کارها سخت هستند و کار آسانی وجود ندارد.به خصوص در سبک وزن که من در آن مشت می زنم.مدعی در وزن ۵۲- کیلوگرم زیاد است و همین کار را سخت می کند.در هر صورت آنقدر تلاش می کنم تا مشکلی برای رویارویی با این رقبا نداشته باشم.
پس بگوییم طلا را برایت کنار بگذارند دیگر.
طلا را خودم می گیرم(با خنده).من تصمیم دارم جدا از تمرینات گروهی،اختصاصی هم تمرین کنم تا بیشتر آماده شوم.برای رسیدن به مدال طلا باید سخت تلاش کنم.

256 43

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار