کد خبر: ۷۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
فعالیت تیم‌های لیگ‌برتری در فصل نقل و انتقالات شروع شده و تا همین جای کار تیم‌های مطرح چند خرید بزرگ و جذاب داشتند و انتظار می‌رود در ادامه ستاره‌های بزرگ‌تر هم وارد تیم‌های لیگ‌برتری شوند.
به گزارش خبرآنلاین؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم فوتبال ایران هم مثل سایر فصول گذشته تا اینجای کار با حواشی و اتفاقات زیادی همراه بوده. در حالیکه هنوز به نظر خریدهای مهمتر تیم ها انجام نشدند و باید در هفته های آینده منتظر ورودی های جذاب تر و خروجی های بزرگ تر در لیست تیم ها باشیم، 
 
تا اینجای کار هم بازار نقل و انتقالات داغ بوده. از ورود یک مربی ایتالیایی به نام استراماچونی به ایران و قبول هدایت باشگاه استقلال تا بازگشت مصطفی دنیزلی با حضور در تیم تراکتورسازی و تلاش مسئولان پرسپولیس برای جذب یک مربی خارجی. این ها علاوه بر حضور جواد نکونام در فولاد خوزستان و رضا مهاجری در نساجی جذاب ترین اتفاقات روی نیمکت های مربیگری بودند. 
 
در خصوص بازیکنان نیز تا همینجای کار انتقال های مهمی رسمی شده اند. از حضور دوباره فرشاد احمدزاده در پرسپولیس تا جذب سیاوش یزدانی، مدافع حاشیه ساز سپاهان توسط استقلال و البته حضور مهدی رحمتی در مشهد و باشگاه پدیده. جدولی که در زیر مشاهده می کنید، فارغ از تمام خریدها و یا خروج های احتمالی، انتقال های رسمی تیم های لیگ برتری تا امروز را نشان می دهد.
 
این در صورتی است که هنوز هم همه منتظر ورودی های پر سر و صداتری مثل مهدی طارمی به پرسپولیس و یا خروجی هایی همچون علیرضا بیرانوند دوباره از پرسپولیس هستند و به نظر تا روزهای آینده تکلیف ستاره های بزرگ تر لیگ برتر هم مشخص خواهد شد.

استقلال  علی دشتی - سیاوش یزدانی - میلاد باقری - محمد بلبلی - مسعود ریگی
پرسپولیس  فرشاد احمدزاده
سپاهان  محمدرضا حسینی - جورجی ولسیانی - رضا میرزایی - مرتضی منصوری
تراکتورسازی  رشید مظاهری - محمدرضا خانزاده - مسیح زاهدی - محمد مسلمی پور
ذوب آهن  یوسف بهزادی
پدیده شهر خودرو  مهدی رحمتی - فرشاد محمدی مهر - فرشاد فرجی
پارس جنوبی  ایمان باصفا - محمد ابراهیمی - جلال عبدی - پیمان شیرزادی - محمد اهل شاخه - مسعود پورمحمد - مهدی ترکمان
پیکان  ابراهیم صالحی - جلال علی محمدی - حسین پورامینی - میلاد پورصف شکن
سایپا  احمد گوهری - مجید علیاری - محمد مهری - حسین فاضلی - مهدی جانملکی - سعید محمدفرد
شاهین بوشهر  
صنعت نفت  
فولاد  وحید نامداری - محمد قاسمی نژاد - کولیبالی - شهاب گردان - محمد آبشک
گل گهر سیرجان  مهرداد بایرامی - مهرداد عبدی - میلاد فراهانی - یوسف وکیا
ماشین سازی  کاکاشویلی - نریمان جهان - شاهین ثاقبی
نساجی  
نفت مسجدسلیمان  محمد طیبی
توضیحات  تیم های شاهین شهرداری بوشهر، نساجی و صنعت نفت هنوز فعالیت زیادی  در بازار نداشته و بیشتر به فکر تمدید با بازیکنان شان بودند.
   

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار