کد خبر: ۷۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
اکبرمنادی در گفت‌وگو با میزان: با استقلال مذاکراتی داشتم اما تصمیم گرفتم به شهرخودرو بپیوندم/ می‌توانم کنار رحمتی چیز‌های خوبی یاد بگیرم
خبرگزاری میزان- محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان جدید تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با مسئولان استقلال مذاکراتی داشتم، اما در نهایت به توافق نرسیدیم و تصمیم گرفتم به شهرخودرو بیایم. تاریخ انتشار: 00:05 - 09 تیر 1398

محمدحسین اکبرمنادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال شهرخودرو مشهد اظهار داشت: پیشنهادت مختلفی از چند تیم داشتم، اما تصمیم گرفتم به شهرخودرو بروم. شهرخودرو باشگاه آرامی است و افرادی حرفه‌ای در کادر مدیریتی و فنی این باشگاه حضور دارند.

وی در پاسخ به این سوال که کار سختی برای بازی در تیم جدیدش دارد چراکه مهدی رحمتی هم از استقلال به شهرخودرو پیوسته افزود: به هر حال هر چیزی سختی خاص خود را دارد. برای رسیدن به هدف باید جنگید و قطعا می‌توانم کنار رحمتی چیز‌های خوبی یاد بگیرم. دوست دارم چالش‌های جدید تجربه کنم و برای همین تلاش خود را چند برابر می‌کنم.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال شهرخودرو در واکنش به اینکه پیش از پیوستنش به این تیم بحث مذاکره‌اش با استقلال تهران مطرح شد، تصریح کرد: من با مسئولان استقلال مذاکراتی داشتم، اما در نهایت به توافق نرسیدیم و من هم تصمیم گرفتم به شهرخودرو بیایم. البته از ۵، ۴ تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما از انتخابم خوشحالم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار