کد خبر: ۷۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
شرکت شهروند با استفاده از فود تراک ها به عنوان عناصری از مبلمان شهری تلاش می‌کند، تحرک و سرزندگی بیشتری به فضاهای شهری بخشد تا مشتریان از حضور در فضاهای پر نشاط لذت ببرند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، شهر موجودی زنده و فعال است که با نبض زندگی و نیازهای روزانه شهروندان می تپد، این موجود زنده باید متناسب با شرایط عصر خود به اسباب و تجهیزاتی مجهز شود، از این رومسئولان شهری تلاش می کنند با تاسی به آداب، فرهنگ و هویت شهروندان فضاهای شهری را طراحی و زیباسازی کنند.
آرایش فود تراک‌ها در چیدمان فضای شهری بر حس نو آوری و تعامل اجتماعی تاثیر گذاشته و برانگیزاننده ارتباط بیشتر بین شهروندان با یکدیگر می شود، فود تراک ها یا کامیونت های مواد غذایی یکی از عناصر مبلمان شهری هستند که برای طبخ و فروش غذاهای آماده و سریع به مردم، تجهیز شدند.
همچنین در سال های اخیر فود تراک هایی که انواع غذاهای خاص و محلی را به مشتریان خود ارائه می‌کردند به طرز شگفت انگیزی محبوب شدند.
فود تراک و جذابیت بخشی به فضاهای شهری
فروشگاه های زنجیره ای شهروند، با درک نقش جذابیت های محیطی در هویت بخشی و تعلق شهروندان به مکان با استفاده از فود تراک ها به عنوان یکی از عناصر مبلمان شهری جدید تلاش کرده تا تحرک و سرزندگی بیشتری به فضاهای شهری ببخشد تا مشتریان در کنار یکدیگر از حضور در فضای پر نشاط لذت ببرند.
شهروندان همواره به دنبال ایده های نو هستند و از حضور در محیط های جدید و تجربیات جدید استقبال می کنند، از این رو مدیریت جدید شهروند با اتکا به خلاقیت و نوآوری خود توانسته با فروش بالای محصولات خود در فود تراک ها به رشد درآمد پایدار شهرداری تهران کمک کند تا در نهایت منابع مالی مورد نیاز برای توسعه شهر را تامین کند.
وجه تمایز فود تراک شهروند با دیگر کامیونت های سیار را می‌توان در رعایت اصول بهداشتی در طبخ غذا عنوان کرد، از آنجایی که سلامت مشتریان اصل مهمی برای شرکت شهروند است، لذا این نوع فود تراک به انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مجهز شده که می‌تواند انواع غذاهای سرد و گرم را در بهترین شرایط بهداشتی تهیه کرده تا خطری سلامت شهروندان را تهدید نکند.
ویژگی سیار بودن فود تراک شهروند، قابلیت استفاده از آن در هر فضایی را فراهم می کند که علاوه بر جذابیت بخشی به فضاهای شهری می‌تواند نیازهای تغذیه ای شهروندان را در مناسبت ها و جشنواره های مختلف تامین کند، علاوه بر آن در بحران ها و مواقع اضطراری که نیاز به استفاده از غذاهای گرم احساس می شود می تواند به کمک شهروندان بیاید.
اولین تجربه استفاده از فود تراک شهروند در نمایشگاه کتاب بود که با استقبال بی نظیر شهروندان روبرو شد، همچنین فود تراک شهروند در افتتاح میدان گاه هفت تیر نیز مورد استفاده قرار گرفت تا نوید بخش تحولی مثبت در استفاده بهینه از ظرفیت های شهری و سرزندگی در فضاهای شهری توسط شرکت شهروند باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: