کد خبر: ۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
شرکت شهروند با گسترش خدمات خود در تمام شهرها این پتاسیل را دارد به برندی برای شهرداری های کل کشور تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، شهرداری ها به عنوان حکومت های محلی علاوه بر مسئولیت عمران و آبادانی شهر به دولت نیز در تامین رفاه بیشتر شهروندان و بهبود سطح زندگی آن ها کمک می کنند که برای ایفای هرچه بهتر وظایف خود به ابزارهای کارآمدی نیاز دارند، فروشگاه‌های زنجیره ای یکی از همین ابزارهای مالی هستند که می توانند در جهت تحقق اهداف اقتصادی به شهرداری ها کمک کنند.
همچنین شهرداری ها به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی برای توسعه اقتصاد شهری و خدمت رسانی بهتر به شهروندان نیاز به بنگاه اقتصادی دارند که علاوه بر درآمدزایی در رونق اشتغال نیز موثر باشند.
بنگاه اقتصادی که علاوه بر کسب سود، بازوی اجرایی قدرتمندی برای شهرداری ها در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله و بحران های اقتصادی باشد.
شهروند، برندی معتبر برای شهرداری تهران
فروشگاه های زنجیره ای شهروند به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری توانسته با ارائه خدمات ارزنده همچون عرضه محصولات با قیمت پایین و کیفیت بالا و تنوع و در دسترس بودن محصولات اعتماد مشتریان را جلب کرده و به یک برند محبوب در میان شهروندان تبدیل شود.
پراکندگی جغرافیایی فروشگاه های شهروند در شهر تهران به گونه ای است که تقریبا در هر منطقه ای از شهر تهران شعبه ای از این فروشگاه‌ها دیده می‌شوند تا شهروندان تمام مناطق بتوانند از خدمات ارائه شده شرکت شهروند بهره ببرند.
مدیریت مجموعه شهروند در صدد است با افتتاح شعب خود در کلان شهر های مهم کشور دامنه فعالیت های خود را در خارج از شهر تهران نیز گسترش داده تا زمینه را برای توسعه اقتصادی کشور فراهم کند.
در صورتی که فروشگاه‎های زنجیره ای شهروند به عنوان برند معتبر در تمام شهرهای کشور گسترش یاید، علاوه بر کنترل و تنظیم بازار می تواند به اشتغال زایی و استفاده از نیروی های بومی در آن مناطق کمک کنند.
شرکت شهروند با اتکا بر خلاقیت مدیر عامل خود با گسترش خدماتش در تمام شهرها این پتانسیل را دارد به برندی برای شهرداری های سراسر کشور تبدیل شود.
پیشتر مسعود سریع القلم، مدیر عامل شرکت شهروند در این خصوص بیان کرد: تصور می کنم حداکثر تا مردادماه اولین فروشگاه در مهرشهر استان البرز افتتاح شود و امیدوارم تفاهمنامه راه اندازی دو فروشگاه دیگر در شیراز را هم به زودی امضا کنیم، اعتقاد دارم شهروند می تواند به برند فروشگاهی شهرداری های کل کشور تبدیل شود تا علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای مدیریت محلی به توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور کمک کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: