کد خبر: ۷۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در حاشیه مجمع اداره امور شعب استان لرستان، در نشست با روسای دوایر و شعب این استان گفت: به همت شما همکاران عزیز سال مالی موفق و ماندگاری را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان لرستان، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در این نشست که با حضور معاونان امورمناطق و حقوقی، سرپرست معاونت سرمایه انسانی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد با تقدیر و تشکر از تمامی همکاران در کلیه سطوح سازمانی، عملکرد بانک در سال 97 در شاخص های سود آوری و عملیاتی را مطلوب عنوان نمود.
مدیر عامل بانک تصریح کرد: در زمینه ارتقاء سودآوری همکاران نشان دادند که مرد میدان هستند بطوریکه توانستند سیاست های ابلاغی بانک را در چهار محور اصلی به نحو احسن محقق سازند.
ایمانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه سودآوری، از پرداخت 31000 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه وصول مطالبات نیز با کاهش5000 میلیارد ریالی نسبت به سال گذشته اتفاق بزرگی رقم خورد همچنین در زمینه فروش املاک مازاد توانستیم 2000 میلیارد ریال از داراییهای سمی را واگذار کنیم و 1000 میلیارد ریال نیز از محل حوزه خدمات نوین بانکی درآمدزایی داشته باشیم .
مدیرعامل بانک تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات و برنامه های مدونی در حوزه سرمایه انسانی انجام شد که اجرائی شدن طرح طبقه بندی مشاغل، تبدیل قراردادهای همکاران و افزایش سقف تسهیلات کارکنان از جمله این اقدامات محسوب می شوند.
وی در پایان ضمن تشکر از برنامه ریزی، تلاش و همدلی همکاران استان لرستان، ابراز امیدواری کرد با حضور مدیر کل جوان و پرتلاش، مسیر رشد و شکوفایی بانک با برنامه ریزی مدون و هم افزایی با قوت و قدرت ادامه یابد.
در ادامه، اکبرکاظمی رئیس اداره امور شعب استان لرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان بر لزوم برنامه ریزی و حرکت منسجم به منظور دست یابی به اهداف متعالی بانک تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: