کد خبر: ۷۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون: برای پیشبرد طرح اشتغال پایدار روستایی التزام کامل مدیران بانک برای حل مشکلات و رفع موانع وجود دارد.

نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای که صبح امروز به‌منظور بررسی عملکرد و رفع مشکلات هفت استان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری برگزار شد بابیان مطلب فوق اظهار داشت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری با توجه به مقتضیات جغرافیایی و امکانات و زیرساخت‌ها در برخی مناطق با دشواری‌هایی روبه‌رو بوده است
وی بابیان اینکه به دنبال رفع مشکلات پیش رو در این استان‌ها هستیم افزود: با برقراری تعامل با دستگاه‌های مسئول در هر استان برای تمامی مشکلات و کمبودها، راهکارهایی استخراج گردید و با تدابیر اتخاذشده تعهدات بانک در اکثر استان‌ها تحقق‌یافته است.
وی خاطرنشان کرد: نوع فعالیت بانکداری توسعه‌ای به‌گونه‌ای است که ضمن رعایت مسئولیت حرفه‌ای، نیازمند رویکردی همراه با مسئولیت اجتماعی در تعامل با مشتریان می‌باشد به همین منظور با هماهنگی مدیران دستگاه‌های مسئول در استان‌ها برای ایجاد اشتغال، گره‌گشایی در بالاترین سطح صورت گرفته است.
نجفی خطاب به مدیران استانی حاضر در جلسه گفت: اراده کامل برای ایفای تعهد بانک در ادامه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری وجود دارد و مجموعه مدیریتی بانک آمادگی کامل برای پیشبرد پرونده‌های حائز صلاحیت را دارد و استان‌ها از حمایت کامل ستاد برای پیشرفت این طرح و سایر طرح‌های توسعه‌ای بهره‌مند می‌شوند.
گفتنی است در این جلسه عصارزاده عضو هیئت‌مدیره، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، میرزاخانی مدیر امور شعب، شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت و برخی مدیران شعب استان‌ها حضور داشتند

نام:
ایمیل:
* نظر: