کد خبر: ۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مديرعامل و جمعی از مدیران بانك مهر اقتصاد در راستاي برنامه هاي كلان این بانک در حمايت از توليد داخلي از شرکت مديران خودرو بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، سید ضیاء ایمانی – مدير عامل بانك - پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت مديران خودرو با تاکید بر لزوم افزایش تعامل و تحکیم روابط میان بانک مهر اقتصاد و این شرکت خودروسازی، از آمادگی این بانک برای تامین مالی و حمایت از طرح‌های توسعه‌ای به منظور خودکفایی و کاهش وابستگی به خارج از کشور خبر داد.
ايماني با اشاره به ظرفيت‌هاي داخلي براي اثرگذاري افزون‌تر در توليد، اشتغال و صادارت، گفت: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري با عنوان حمايت از رونق توليد نامگذاري شده، همه بايد تلاش كنيم تا از طريق افزايش بهره‌وري و حل معضلات ريشه‌اي توليد، زمينه تحقق شعار سال و بهبود شاخص‌هاي صنعتي در كشورمان فراهم شود.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک تاثيرگذار و مورد وثوق عموم مردم و صاحبان سرمايه، خود را در کنار شرکت‌های تولیدی و واحدهای صنعتی می داند تا از طریق كمك به فرآيند تامین مالی آن‌ها از تولید و اشتغال ملی حمایت ‌كند.
در ادامه، بهرام شريعت - رئيس هيات مديره این شرکت - نیز با ابراز خرسندی از حضور مدير عامل و مديران بانك مهر اقتصاد در شركت مديران خودرو، از مجموعه مهر به عنوان حامی و پشتیبان همیشگی توليد كشور در دوران سختی‌ها یاد کرد و افزود: شرکت مديران خودرو به عنوان يكي از تولید کنندگان موفق خودرو در كشور، موفقیت‌های خود را مدیون حامياني چون بانك مهر اقتصاد مي‌داند كه در بزنگاه‌هاي حياتي پرچم حمايت از توليد و صنعت را برافراشته نگه داشته‌اند.
گفتنی است در این بازدید راهكارهاي اجرايي و اعتباري براي بهبود شاخص هاي رشد شركت مدیران خودرو و کاهش وابستگی ورود قطعات از طریق تکمیل خطوط تولید داخلی و كمك به فرآيند تامين مالي این شرکت بررسي و ارزيابي شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: