کد خبر: ۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: نگرش به وصول مطالبات غیر جاری در سیستان و بلوچستان باید اصلاح‌شده و نظم و انضباط حاکم بر فرایند وصول باید هر چه بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی در کمیته عالی وصول مطالبات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید دیدگاهمان را در جهت کنترل منابع و مصارف که تعمیم دهنده رویکرد بانک در عرصه خدمات‌رسانی می‌باشد تغییر دهیم.
وی با اشاره به مسائل پیش‌روی نظام بانکی، افزود: باید متغیرهای بیرونی را هم در نقد عملکرد رفتاری بانک موردتوجه قرارداد.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در خصوص مطالبات غیر جاری سیستان و بلوچستان بیان داشت: باید تلاش و اهتمام لازم را در جهت وصول به هنگام مطالبات سررسید گذشته و معوق در جهت بازگرداندن مجدد منابع به چرخه خدمات‌رسانی معمول داشت.
وی رویکرد همدلانه و دلسوزانه را امری موثر در پیش برد اهداف سیاست‌های وصول دانست و دراین‌باره تأکید داشت: بی‌شک مطالبات غیر جاری استان با همدلی، اهتمام و جدیت همه بخش‌ها و تقویت ارتباط با نهادهای تصمیم گیر و کارگروه‌های رفع موانع تولید تعیین تکلیف خواهد شد.
فتاحی با اشاره به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: تلاش‌های صورت گرفته در شعب استان را باید تعمیم داد تا ضمن کنترل منابع و مصارف؛ اقدام‌های اثرگذاری را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر شعب به کار برد.
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون همچنین افزود: بهتر است تمامی فعالیت‌هاو اقدام‌های کارکنان شعب در راستای وصول مطالبات همراه با نگاه حمایتی باشد.
وی در ادامه تأکید کرد: باید با وصول به هنگام مطالبات معوق، رشد مصارف را به‌منظور رفع نیازها و مشکلات پیش روی تولید به کار برد.
فتاحی با تشریح عملکرد مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان دراین‌باره افزود: بی‌گمان باید مقوله مطالبات را از بعد حمایتی موردتوجه ویژه قرارداد، چراکه نگه‌داشتن چرخه تولید در این استان به‌طور حتم در افزایش امید نقش بسزایی خواهد داشت.
مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: تاکنون تمامی اقدام‌های قانونی به‌منظور تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر مطالبات غیر جاری استان انجام‌گرفته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر مطالبات غیر جاری در استان خواهیم بود.
محمدعلی محترم در این خصوص تأکید کرد: به‌منظور تعیین تکلیف برخی پرونده‌ها، نیازمند مصوبه و رهنمودهای تک‌تک اعضای کارگروه عالی وصول مطالبات ستاد بوده‌ایم که بی‌شک با تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته، به‌زودی در راستای تحقق دغدغه‌های عضو هیئت‌مدیره و راهبردهای تعیین‌شده اقدام‌های اثرگذاری در دستور کار قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان با 9 شعبه و دو باجه خدمات مالی و اعتباری خود را در این استان ارائه می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: