کد خبر: ۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
معاون مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس:
معاون مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: شرکت پتروشیمی نوری برای عرضه در بازار سرمایه حدود ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد که ارزش واقعی آن بیش از این میزان است.

سعید محبی‌فر معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در مراسم معارفه شرکت پتروشیمی نوری در بازار سرمایه با اشاره به ارزش‌گذاری صورت گرفته برای پتروشیمی نوری عنوان کرد: این شرکت برای عرضه در بازار سرمایه حدود ۹هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده که معتقدیم این قیمت مقداری پایین‌تر از قیمت واقعی پتروشیمی نوری است.
به گفته وی؛ نرخ رشد ارز در ارزش‌گذاری صورت گرفته برای پتروشیمی نوری ۱۰ درصد تعیین شده که بر این اساس هر ۱۰۰۰ تومانی که قیمت ارز افزایش یابد، ارزش سهام پتروشیمی نوری نیز افزایش می‌یابد. همچنین یک درصد کاهش در قیمت خوراک، ارزش سهام این شرکت حدود ۷۰۰ تومان افزایش می‌یابد.
محبی‌فر با اذعان به اینکه تولید سال ۹۸ پتروشیمی نوری روی ۹۰ درصد در نظر گرفته شده و بر همین اساس ارزش‌گذاری شده است، گفت: پیش‌بینی ما تحقق کامل ۹۰ درصد تولید در سال جاری است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارزش جایگزینی پتروشیمی نوری حدود ۱.۲ میلیارد یورو هست.
معاون مالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پایان خاطرنشان کرد: سهام پتروشیمی نوری سهم مناسبی است و جای رشد بیشتری نیز خواهد داشت و می‌تواند برای سهامداران به یک سهام سودده تبدیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: