کد خبر: ۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛
بازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته، با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که تحت تاثیر افت نرخ جهانی طلا و همچنین عدم افزایش نرخ ارز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در سطح ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در پنجمین روز هفته، با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که تحت تاثیر افت نرخ جهانی طلا و همچنین عدم افزایش نرخ ارز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در سطح ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه نوزدهم تیرماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد عدم افزایش قیمت و کاهش نسبی در نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بودیم.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین قیمت‌های بازار طلا و سکه تهران در پنجمین روز هفته، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای تابناک قیمت سکه گرانی سکه

کشتی آرای با بیان اینکه امروز دلار در بازار تهران ۱۲۹۰۰ تومان و هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با اندکی کاهش به رقم ۱۲۹۲ دلار و ۸۰ سنت (در لحظه گفتگو) رسیده است، افزود: در ساعت پایانی بازار امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان می‌باشد.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به نرخ یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، بدون تغییر ۹۹۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸۵۳ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که روز گذشته،  یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان بود.

به گفته کشتی آرای، بازار همچنان با کاهش کم سابقه تقاضا مواجه است و در نتیجه کاهش حباب سکه در سطح ۳۱۰ تا ۳۲۰ هزار تومان را شاهد هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار