کد خبر: ۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
دو سرنشین خودروی MVM پس از ورود گاردریل فلزی به اتاقک خودرو به‌طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند.

(تصاویر) نجات معجزه‌آسای سرنشینان MVM پس از ورود گاردریل به خودرو

ساعت 16:15 روز گذشته خبر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در بزرگراه آزادگان، روبه‌روی یافت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 129 و گروه امداد و نجات پنج این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

به‌گفته علیرضا فولادی؛ رئیس ایستگاه 129 آتش‌نشانی تهران، یک دستگاه خودروی سواری MVM حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان به‌علت نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی به‌شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد و گاردریل فلزی به‌طرز خطرناکی وارد خودرو شد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه، یکی از گاردریلهای فلزی به‌طول حدوداً ده متر از قسمت موتور خودرو وارد و از صندوق عقب آن خارج شده بود.

فولادی ادامه داد: سرنشینان خودروی سواری که دو مرد 35 و 30 ساله بودند، به‌طرز عجیبی از این تصادف جان سالم به‌دربرده اما به‌شدت مجروح شدند که یکی از آنها پیش از رسیدن نیروهای امدادی با کمک رهگذران از داخل خودرو خارج شد.

رئیس ایستگاه 129 آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سرنشین دیگر (راننده خودرو) میان اتاقک متلاشی‌شده خودرو گرفتار شده که به‌دلیل وخامت حال وی، آتش‌نشانان در حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، پس از برش قسمتهایی از اتاقک خودرو، راننده مصدوم را از داخل آن بیرون آورده تحویل تکنسینهای اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود با استفاده از تجهیزات مخصوص، از نشت بنزین خودرو جلوگیری و سپس گاردریل فلزی را پس از بریدن، از خودرو جدا و خارج کرده این وسیله نقلیه را به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر دو مصدوم این حادثه به‌وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار