کد خبر: ۷۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
مجمع عمومی عادی سال 1397 شرکت صرافی فراز اعتماد وابسته به پست‌بانک‌ایران، هفدهم تیرماه سال‌جاری با حضور دکترشیری مدیرعامل این بانک، اعضای هیأت‌مدیره صرافی و بازرس قانونی این شرکت برگزار و صورت‌های مالی منتهی به پایان سال مذکور به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: عباس پورخسروی مدیرعامل شرکت صرافی فراز اعتماد در ابتدای جلسه مجمع عمومی به تشریح عملکرد مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به پایان سال 1397پرداخت و اهم اقدامات و برنامه های صرافی برای پیشبرد اهداف بانک را تشریح کرد.
دکتر شیری مدیرعامل بانک در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه صرافی فراز اعتماد، بر ضرورت قانونمندی و رعایت ضوابط و مقررات حوزه صرافی و همچنین هماهنگی و همکاری لازم این مجموعه با بخش بین‌الملل بانک برای دستیابی به اهداف بانک تأکید نمود.
وی ضمن تأکید بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند جهت سودآوری بیشتر درسال‌جاری عنوان‌کرد: همکاری با شعب ارزی پست‌بانک‌ایران جهت جذب مشتریان ارزی و ارائه خدمات ارزی به مشتریان مورد وثوق بانک و همکاری لازم با سایر صرافی‌ها و کارگزاری‌های معتبر جهت انجام مراودات ارزی باید در برنامه کاری این مجموعه بیش از پیش قرار گیرد.
گفتنی است: در ادامه این جلسه بازرس قانونی شرکت، گزارش عملکرد صورت‌های مالی سال 1397 را ارائه و سهامداران نیز آن را تصویب نموده و سپس اعضای مجمع، سازمان حسابرسی را به‌عنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌‌ دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه‌ رسمی این شرکت جهت درج آگهی‌ها تعیین نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: