کد خبر: ۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
هافبک دفاعی جنگنده و با تعصب تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی های تدارکاتی اردوی ارضروم، می تواند محک خوبی برای تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر ایمانی در حاشیه تمرین روز سوم تراکتور در کمپ "پولات ریزورت" ارضروم، در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، اظهار کرد: خداراشکر که تمرینات تیم به خوبی پیش می رود و هنوز نفراتمان کامل نشده و به امید خدا تا چند روز آینده، نفراتمان کامل می شود تا تیم خوبی را آماده مسابقات فصل جدید بکنیم و بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی در خصوص کمپ "پولات ریزورت" گفت: این کمپ دارای چند زمین چمن تمرین خوب است و خوشبختانه بازیکنان نیز رضایت زیادی دارند و خوب تمرین می کنند.

ایمانی افزود: قرار است چند بازی تدارکاتی نیز در این اردو برگزار کنیم و این باعث می شود که محک خوبی قبل از مسابقات بخوریم و آماده لیگ شویم.

هافبک دفاعی ترک زبان تیم تراکتور در خصوص وضعیت جسمانی خودش نیز بیان کرد: با این که دو روز در هواپیما بودم، اما خوشبختانه در شرایط بدنی خوبی به سر می برم و تمام تلاشم را می کنم که نسبت به سال گذشته، بازی های بهتری برای تراکتور ارائه دهم.

وی نوید نمایش خوب تراکتور در فصل پیش رو را به پرشورها داد و افزود: اگر هواداران حوصله کنند، امسال نسبت به سال گذشته نتایج بهتری می گیریم و به آن ها قول می دهم که اولین هدف ما رسیدن به قهرمانی است.

انتهای پیام/60017

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار