کد خبر: ۷۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
عجیب‌ترین اتفاقی که در روز‌های اخیر افتاد انتشار اخبار جعلی به نقل از برخی مقامات بود. یکی از مهم‌ترین این شایعات که به رئیس بسیج زنان مربوط می‌شد، به طرح ممنوعیت خوردن بستنی در ملا عام مربوط می‌شد؛

در روز‌های منتهی به روز بزرگداشت عفاف و حجاب، رسانه‌های مجازی نیز تلاش ویژه‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن برنامه‌های فرهنگی مرتبط با این روز ملی، از خود نشان دادند.

اما عجیب‌ترین اتفاقی که در روز‌های اخیر افتاد انتشار اخبار جعلی به نقل از برخی مقامات بود. یکی از مهم‌ترین این شایعات که به رئیس بسیج زنان مربوط می‌شد، به طرح ممنوعیت خوردن بستنی در ملا عام مربوط می‌شد؛ خبری که از همان اول معلوم بود دروغ است، اما متاسفانه به دلیل فقدان سواد رسانه‌ای برخی از کاربران فضای مجازی را درگیر خود کرد.

در پاسخ به همین شایعه با خانم مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور تماس گرفته و نظر وی را جویا شدیم. خانم اصلانی نیز ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ممنوعیت استفاده بانوان از بستنی در اماکن عمومی؛ آن را کذب محض خواند و گفت که نقل قولی صحت ندارد.

ممنوعیت بستنی‌خوری زنان در ملا عام؟!

وی افزود: بسیج جامعه زنان، پیگیری حقوقی این موضوع را حق قانونی خود می‌داند و با کسانی که با انتشار چنین شایعاتی سعی در مسموم کردن افکار عمومی دارند برخورد خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار