کد خبر: ۷۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
به منظور سهولت دسترسی فعالان صنعت بیمه و دانشگاهیان به کتب و نشریات پژوهشکده بیمه این کتابخانه مجدداً به محل این پژوهشکده انتقال یافت.

روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد با انجام این انتقال، متقاضیان می توانند برای استفاده از این کتابخانه، از ساعت 8 الی 16 به پژوهشکده بیمه به آدرس سعادت‌آباد، میدان کاج، خیابان سرو‌غربی، پلاک 43 طبقه هم‌کف، مراجعه نمایند.
اين گزارش می‌افزاید، کتابخانه پژوهشکده بیمه با در اختیار داشتن منابع غنی و کاربردی از کتاب‌های فارسی و لاتین، نشریات، گزارش‌ها و طرح‌های پژوهشی حوزه بیمه، جامع‌ترين كتابخانه تخصصي بيمه در سطح كشور است و دارای 3720 نسخه کتاب فارسی و 4036 نسخه کتاب لاتین بوده كه طبق استانداردكتابخانه كنگره طبقه‌بندي شده‌اند. علاوه بر کتب، ساير منابع اين كتابخانه عبارت‌اند از: پایان‌نامه، نشریات، مقالات، طرح و گزارش‌های پژوهشی؛ شامل موضوعات تخصصي بيمه، اقتصاد، مديريت، آمار، بازاريابي، مالي وحقوق است.
گفتنی است این کتابخانه که قبلاً در ساختمان قدیم بیمه مرکزی مستقر بود، طبق سیاست جدید به محل این پژوهشکده انتقال یافت و عملیات غربالگری و وجین کتاب‌ها و نشریات نیز پیش از این توسط اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات پژوهشکده بیمه انجام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: