کد خبر: ۷۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
بانک اقتصادنوين پس از معرفي طرح "صبا 1" مختص خانوارها و فعالان اقتصادي، طرح "صبا 2" را به دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS) اين بانک تقديم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در طرح "صبا" تسهيلاتي متنوع در سه بسته متفاوت و بر اساس معدل موجودي مشتريان پيش‌بيني شده است. در بسته شماره 2 اين طرح (صبا 2) دارندگان پايانه‌هاي فروش (POS) بانک اقتصادنوين مي‌توانند براي تامين نيازهاي ضروري تا سقف 200 ميليون ريال تسهيلات قرض‌الحسنه و يا تا سقف دو ميليارد ريال تسهيلات مرابحه با نرخ 15 درصد دريافت کنند.
در طرح "صبا 2"، بر اساس معدل موجودي سپرده‌هاي کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاري متصل به پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين در بازه‌هاي زماني دو تا چهار ماه، امکان پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه تا 70 درصد معدل موجودي سپرده و تا سقف 200 ميليون ريال و يا پرداخت تسهيلات مرابحه تا 140 درصد معدل موجودي سپرده و تا سقف دو ميليارد ريال و با نرخ 15 درصد فراهم شده است که پذيرندگان پايانه هاي فروشگاهي بانک اقتصادنوين مي‌توانند با توجه به نياز خود، از يکي از اين تسهيلات بهره مند شوند. در اين طرح مدت زمان بازپرداخت تسهيلات به خواست متقاضي 12، 24 و 36 ماهه تعيين شده است.
همچنين کسبه و اصنافي که تمايل به استفاده از اين تسهيلات دارند اما تاکنون از پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين استفاده نکرده‌اند مي‌توانند ضمن مراجعه به نزديک‌ترين شعبه اين بانک، هم‌زمان با درخواست نصب پايانه فروش، تقاضاي استفاده از تسهيلات اين طرح را نيز به شعبه خود ارائه کنند.
گفتني است طرح "صبا 2"، پيش تر با شرايط متفاوتي معرفي شده بود که با توجه به بازخوردها و پيشنهادهاي دريافتي از مشتريان و با در نظر گرفتن الزامات بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران با شرايط جديدي معرفي شد.
بر اساس اعلام روابط عمومي بانک اقتصادنوين شرايط استفاده از بسته سوم نيز در روزهاي آتي به اطلاع هم‌وطنان عزيز خواهد رسيد.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در رابطه با اين طرح به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: