کد خبر: ۷۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اشاره به اینکه استارتاپ ها و فین تک ها اثبات کرده اند که قادر به جابه جایی الگوهای سنتی کسب و کار هستند، گفت: بانک رفاه برای توسعه مدل کسب و کار نوین خود تعامل با استارتاپ ها و بهره مندی از ظرفیت های فناوری را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، حسین رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم اهدا جوایز گروه های استارتاپی برگزیده در مسابقه رفاه تک بـا قدردانی از حضور و مشارکت جـوانان خلاق و ایده پرداز در این مسابقه خاطرنشان ساخت: رویداد رفاه تک آغازی اثربخش برای حضور بانک رفاه در عرصه کسب و کارهای الکترونیک و نوین بود که بحمدالله با استقبال و مشارکت جوانان خلاق و ایده پرداز کشور مواجه شد.
وی به تشریح برخی از تحولات و کلان روندها در حوزه فناوری های نوین پرداخت و اظهار داشت: بانک رفاه همراستا با تحولات بخش های مختلف حضور در حوزه های استارتاپی و کسب و کارهای نوین، حمایت از این بخش ها را در دستور کار خود قرار داده و با استقرار مرکز نوآوری به آن جامه عمل پوشانده است.
رحمتی با تصریح اینکه حمایت از استارتاپ ها ضرورت مـدل نوین کسب و کار بانک رفاه است، تأکید کـرد: لازم است زمینه را به گونه ای فراهم سازیم که استارتاپ ها نقشی فعال تر و اثرگذارتر در اقتصاد، صنعت و تولید ایفا کنند.
عضو هیأت مدیره بانک رفاه مهم ترین چالش استارتاپ ها را تأمین مالی عنوان کرد و گفت : متأسفانه سرمایه گذاران اعتماد کـافی بـه استارتاپ ها ندارند و ظرفیت های ویژه این بخش را نمی شناسند. لازم است این قـابلیت بـه نحو مطلوبی به جامعه شناسانده شود.
وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به ساختار سهامداری بانک و جامعه ذی نفعان که قشر معزز بازنشستگان، مستمری بگیران و کارگران را تشکیل می دهد، استارتاپ ها می توانند خدمات مورد نیاز این قشر از جامعه را طراحی و روانه بازار سازند.
فرخ نژاد دیگر عضو هیأت مدیره بانک رفاه نیز در این مراسم گفت: بانک رفاه آمادگی لازم برای حمایت از ایده ها، طرح و برنامه های خلاقانه ای که احتمال موفقیت دارند را دارد.
وی همچنین اظهار داشت: مهم تر از ایده خوب، سرمایه گذاری و عرضه به موقع ایده در سطح جامعه است که نقشی مهم در موفقیت ایده ایفا می کند.
پیش از سخنان اعضای هیأت، مدیره ویسی رئیس مرکز نوآوری بانک در سخنانی به معرفی تیم های برگزیده رویداد رفـاه تک پیچ پرداخت و خاطـرنشان ساخت: مرکز نوآوری تعامل و ارتباط مستمر و منظم بـا استارتاپ ها را در دستور کار خود دارد و از ایده های خلاقانه استقبال می کند.
در این نشست، اعضای تیم های دنگی پال، سپانو، جی بو مو و آسانیسم به معرفی خود، اهداف و برنامه های آتی استارتاپ ها پرداختند و از حمایت و پشتیبانی بانک قدردانی کردند.
گفتنی است، در مسابقات رویداد رفاتک پیچ استارتاپ های دنگی پال و سپانو به ترتیب اول و دوم و استارتاپ های جی بی مو و آسانیسم نیز مشترکاً سوم شدند و از تیم های برگزیده اول تا سوم به نحو شایسته ای تقدیر به عمل آمد و چهار استارتاپ برتر هدایای خود را از هیأت مدیره بانک رفاه دریافت کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: