کد خبر: ۷۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲

ماجرا به هفت سال قبل برمی گردد! در حالی که پرسپولیس با مانوئل ژوزه روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، هواداران این تیم به مسابقه حساس با سپاهان در اصفهان دلخوش کرده بودند تا شاید این بازی استارت موفقیت‌های تیم شان باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان بازی، اما اتفاقاتی رخ داد که هیچ کس تصورش را نمی‌کرد و هنوز که هنوز است با گذشت ۷ سال کسی نمی‌داند چه مسائلی در آن مسابقه رقم خورد.
در جریان مسابقه‌ای که با گل‌های جواهیر سوکای و عادل کلاه کج به سود سپاهان تمام شد، اتفاقاتی فراتر از فوتبال رخ داد؛ هرچه از زمان بازی سپری شد، بازیکنان پرسپولیس یکی یکی مسموم و دچار تاربینی و سرگیجه شده و به طرز عجیبی قادر به تشخیص زمان بازی نبودند. انتشار فیلمی از رختکن پرسپولیس بعد از مسابقه که همه بازیکنان روی زمین افتاده اند و شرایط جسمانی خوبی ندارند، همه چیز را به خوبی نشان می‌داد.

در آن مقطع محمد نوری کاپیتان سرخ‌های پایتخت مصاحبه و اعلام کرد که اصلا در زمین تعادل نداشته و حتی نتیجه بازی را از امید ابراهیمی هافبک وقت سپاهان پرسیده که باعث خنده او شده است. جالب اینکه سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس هم حالش بد شد. او در پایان بازی در رختکن روی تخت افتاد و توان حرکتی نداشت.
این جنجال منتهی به همین جا نیز نشد و بعد از بازی پزشک پرسپولیس آزمایشاتی را برای یافتن علت مسمومیت روی بازیکنان انجام داد، اما بعد از مدتی ادعا کرد که نتیجه آزمایشات به سرقت رفته تا موضوع آب‌های آلوده مطرح شده و یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران رقم بخورد. جالب اینکه با گذشت ۷ سال از آن اتفاق هیچ بررسی دقیقی روی آن انجام نشد و هیچ کس نفهمید دلیل مسمومیت بازیکنان چه بوده است.

Image result for ‫پرسپولیس و سپاهان آب های آلوده‬‎

حالا با گذشت ۷ سال محسن بنگر مدافع پرسپولیس در آن بازی در گفتگویی صحبت‌هایی را در این باره انجام داده است. بنگر در این خصوص عنوان کرد: «من در طول بازی مشکلی نداشتم، اما بعد از بازی نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. حالم خیلی بد شد و حتی گوشی تلفن همراهم را در ورزشگاه جا گذاشتم.»
وی درباره دلیل این اتفاقات و اینکه عده‌ای می‌گویند کار سپاهانی‌ها بوده است، گفت: «نمی شود چیز خاصی در این باره گفت. ما خودمان می‌گوییم کار سپاهانی‌ها بود و بعد هم خودمان تکذیب می‌کنیم. من فکر می‌کنم ایزواستار‌هایی که مصرف کردیم، تاریخ مصرفش گذشته بود».

کاپیتان سابق پرسپولیس صحبت هایش درباره مساله آب‌های آلوده را اینگونه ادامه داد: «من معمولا بین دو نیمه و آخر بازی آب نمی‌خوردم، اما آن بازی بین دو نیمه ایزواستار خوردم. در جریان مسابقه خوب بودم، اما از بعد بازی هیچ چیز یادم نمی‌آید. فقط می‌دانم گوشی ام را جا گذاشتم. از ورزشگاه هم که بیرون رفتیم و رسیدیم تهران سیدجلال حسینی مرا به خانه رساند و حالم خوب نبود تا اینکه فردای بازی خوب شدم. هیچ چیز دیگری هم یادم نیست!»

Image result for ‫پرسپولیس و سپاهان آب های آلوده‬‎

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار