کد خبر: ۷۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵
ماجرای پروپیچ و استقلال هنوز هم دارای زوایای پنهانی است و باید منتظر زمان بود تا قضاوت بهتری در این باره انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه استقلال روز گذشته (سه‌شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بدهی پروپیچ مهاجم کروات و پیشین استقلال با پیگیری معاونت ورزشی باشگاه و موافقت فیفا از مطالبات باشگاه پرداخت می‌شود.

در صورتی که ادعای باشگاه استقلال درست نباشد و آنها نتوانند از طریق مطالبا‌ت‌شان در فیفا پول پروپیچ را بدهند باید منتظر هزینه سنگینی بابت این اتفاق باشند، چرا که فیفا در صورت عدم توجه باشگاه به ضرب‌العجل تعیین شده جریمه سنگینی برای استقلال در نظر می‌گیرد.

از طرفی اگر باشگاه استقلال بتواند از مطالباتش در فیفا پول پروپیچ را بدهد و در واقع فیفا با این مسئله موافقت کند فصل جدیدی از ارتباطات و لابی بین المللی را در فوتبال ایران شاهد خواهیم بود، چرا که همانطور که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود فیفا مطالبات ایران را پس از حضور در جام جهانی پرداخت نکرده است.

سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال نیز به این مسئله اشاره کرده بود که با وجود مکاتبات زیادی که صورت گرفته ایران نتوانسته پولش را از فیفا بگیرد. فدراسیون فوتبال روی پول فیفا برای پرداخت دستمزد ویلموتس حساب باز کرده بود اما هنوز این اتفاق رخ نداده و فدراسیون دچار مشکلی جدی برای پرداخت پول سرمربی بلژیکی تیم ملی شده است.

اگر پول استقلال در فیفا به پروپیچ داده شود آن پولی که به سفارت ایران در زاگرب داده شده دوباره به باشگاه استقلال بازگردانده می‌شود و آنها می‌توانند از این پول برای هزینه‌های جاری باشگاه استفاده کنند.
باید منتظر ماند تا مسئولان استقلال در رابطه با پرداخت پول پروپیچ از طریق فیفا توضیحات شفافی به هواداران بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار