کد خبر: ۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی تندگویان و گروهی از مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان امروز 24تیرماه با حضور در اداره گمرک بندرامام خمینی (ره) با رحمت‌علی فلاح مدیرکل گمرک بندرامام خمینی (ره) وعلیرضا توکل فرد مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی (ره ) دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان قاسمی شهری در ابتدای این دیدار با اشاره به شرایط پتروشیمی شهید تندگویان و عرضه محصولات پتروشیمی شهید تندگویان در بورس، گفت: درچند هفته اخیر بازار شرایط بسیار خوب و آرامی را سپری کرده و التهابهای گذشته با تمهیداتی که اندیشیده شده برطرف شده است.
او با بیان اینکه با توجه به اینکه تولید شرکت مازاد بر نیاز بازار مصرف است، ادامه داد: در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی برای صادرات فراهم شده است و درصورت مجوز مسئولین، ما آمادگی لازم برای صادرات را داریم که البته در این راه نیازمند ارتباط و هماهنگی بیشتر با گمرک هستیم.
درادامه این دیدار فلاح مدیر کل گمرک بندرامام خمینی (ره ) با اشاره به اهمیت و جایگاه محصولات پتروشیمی شهید تندگویان گفت: محصولات شما از تنوع بسیار برخورداراست و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. علاوه بر این در خانه تک تک ایرانیها مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمینه ایجاد اشتغال و همچنین ارزآوری برای کشور را نیز فراهم کرده است.
مدیر کل گمرک بندرامام خمینی ( ره ) با اشاره به شرایط مناسب همکاری دو مجموعه، ادامه داد: همکاران ما دراداره گمرک همواره درکنار پتروشیمی شهید تندگویان در سنگر اقتصاد به ویژه در زمینه صادرات حضور داشته و این آمادگی را هم داریم که برای مدیران و کارشناسان آن مجموعه دوره های آموزشی مرتبط با گمرک را برگزار نماییم .
گفتنی است پتروشیمی شهید تندگویان تولید کننده محصولات مهم و استراتژیک اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) می باشد که در منطقه وزه اقتصادی بندرامام خمینی (ره ) واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: