کد خبر: ۷۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
اشکان دژاگه،‌ هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی با وجود گذشت یک هفته از اردوی این تیم در کشور ترکیه،‌ هنوز به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوی دو هفته‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از روز 20 تیرماه در حالی در شهر ارزروم ترکیه آغاز شده که اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان یکی از غایبان اصلی سرخپوشان تبریزی به حساب می‌آید.

دژاگه که شایعات زیادی پیرامون ناراحتی‌اش از عدم پرداخت مطالبات به گوش می‌رسد،‌ طبق گفته مسئولان باشگاه قرار بود از هفته دوم در اردوی تیم تراکتورسازی در ترکیه حاضر شود، اما بازهم این اتفاق نیفتاده تا دنیزلی همچنان منتظر هافبک ملی‌پوش خود بماند.

اردوی تراکتورسازی تا روز پنجشنبه هفته جاری در ارزروم ادامه دارد و باید دید در روزهای آینده دژاگه به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد یا خیر.

خبر دیگر از اردوی سرخپوشان تبریزی این است که با وجود اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال حضور دو مهاجم آفریقایی مدنظر دنیزلی در تمرینات این تیم بودند،‌ اما هنوز این اتفاق هم رخ نداده و مشخص نیست وضعیت جذب بازیکنان خارجی تراکتورسازی در روزهای آینده به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار