کد خبر: ۷۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
صحبتهای رختکن انگیزشی گواردیولا در مستند منچسترسیتی
بخشی از فیلم صحبت‌های فصل پیش پپ گواردیولا در رختکن منچسترسیتی، بعد از پیروزی این تیم در دربی شهر منچستر از تلویزیون باشگاه منچسترسیتی پخش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تلویزیون باشگاه منچسترسیتی در قالب یک مینی‌سریال جدید با عنوان مبارزه تا انتها، بخشی از فیلم صحبت‌های پپ گواردیولا در رختکن سیتی، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر، در ورزشگاه اولدترافورد را پخش کرد که بسیار مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته. ناظرین از این مصاحبه به عنوان یکی از عوامل مهم و روحیه‌بخش سیتی برای کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر یاد می‌کنند.

 

 

چرا که سیتی بعد از آن دربی در چهارده مسابقه پیاپی لیگ برتر به پیروزی رسید و به دلیل درخشش در این بازی‌های پیاپی بود که جام قهرمانی را در پایان به خود اختصاص داد.

 

پپ گواردیولا که بعد از پیروزی 2-0 و بسیار مهم شاگردانش مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد، در رختکن با آنها صحبت می‌کند از هر چه در توان دارد برای برانگیختن و روحیه دادن به آنها استفاده می‌کند. آن بازی در ماه آوریل برای سیتی حکم مرگ و زندگی را داشت و ممکن بود تاج و تخت لیگ برتر را از دست‌شان خارج کند. اما سیتی با گلهای برناردو سیلوا و لروی سانه در این بازی بزرگ به پیروزی رسید.

 

 

گواردیولا که بازیکناش را برای بازی بعدی مقابل برنلی آماده می‌کند به آنها می‌گوید مقابل برنلی بعد از ظهر ناخوشایندی در انتظارشان است. گواردیولا در رختکن می‌گوید:" ما یک مشکل داریم بچه‌ها. ما یک مشکل داریم. ما پیروزی بزرگی بدست آوردیم. حالا همه از اینکه شما چقدر عالی هستید، شما چقدر خوش‌تیپ هستید، شما چقدر خاص هستید و خیلی چیزهای دیگر صحبت می‌کنند. ولی شما باید به برنلی بروید. فکر کنید با دندانپزشک قرار دارید و بازی برنلی مثل رفتن به مطلب دندانپزشکی است. فکر کنید قرار است در برنلی از خجالت دندانپزشک در بیائید".

 

 

پیش‌بینی گواردیولا درست درآمده و در بازی با برنلی نیمه اول بدون گل به پایان رسیده و به نظر می‌رسد سیتی قادر به پیروزی بر حریفش نیست. اما شاگردان گواردیولا در نیمه دوم با روحیه ای متفاوت و بسیار پرشور به زمین برگشته و با گل سرخیو آگوئرو به پیروزی می‌رسند.

 

گواردیولا بین دو نیمه این بازی به بازیکنانش می‌گوید:" شما عالی بازی کردید چون می‌دانم بازی کردن زیر نور خورشید چقدر سخت است. ولی در نیمه دوم باید خودتان را نشان بدهید و ثابت کنید که می‌خواهیم قهرمان لیگ برتر شوید. دو بازی دیگر، خب ؟ بیایید برویم".

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار