کد خبر: ۷۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ نشست خبری برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، فرجود با اشاره به فعالیت شهرداری تهران برای تحقق تهران هوشمند گفت:‌ از ابتدای سال ۹۷ برای هوشمند کردن تهران فعالیت‌هایی انجام شد که از آنها می‌توان به تأسیس دبیرخانه برای تحقق تهران هوشمند اشاره کرد.
وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ای این سازمان یکپارچگی داده‌ها و اتصال آنها در یک بستر متحد بوده است چرا که در شهرداری نزدیک به ۹ معاونت و چندین سازمان وجود دارد که هر کدام سرویس‌هایی به شهر تهران ارائه می‌دهند. سامانه یکپارچه در حوزه‌های عمرانی و پسماند شهرداری ایجاد شد و همچنین توانستیم در مدیریت ناوگان خودرو و آسفالت شهری نیز سامانه یکپارچه‌ای را به صورت الکترونیکی ایجاد کنیم.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ادامه به فعالیت سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: به دنبال این هستیم که این سامانه را نیز یکپارچه کنیم تا تمام سامانه‌های معاملاتی و قراردادی، مناقصه‌ای و مزایده‌ای در تهران به صورت یکپارچه به شهروندان ارائه خدمت کنند.
فرجود در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مذاکراتی انجام شده تا شهر آفتاب از سال آینده میزبان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شود.لذا پروژه هوشمندسازی شهر آفتاب را از ابتدای امسال آغاز کردیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: