کد خبر: ۷۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور ارزيابي عملکرد و بررسي ميزان منابع، مصارف و مطالبات بانکي، از مديريت و شعب استان ايلام بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارزیابی آمار عملکردي شعب استان در حوزه بازاريابي و جذب منابع، تخصيص بهينه منابع، بررسي نحوه پيگيري شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسيل هاي موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پايدار از جمله اهداف سفر تليکاني به استان ايلام بود.
بازدید از ۸ شعبه و همچنین دوایر ستادی مديريت شعب استان ايلام و برگزاري نشست هم انديشي با کارکنان، از محور هاي اين سفر استاني به شمار مي آيد.
حسن تلیکانی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب استان ايلام بيان داشت: لازم است تا همکاران براي تسريع در ارائه خدمت به مشتريان، تلاش بيشتري براي ترويج استفاده از خدمات بانکداري الكترونيكي را در دستور كار شعب قرار دهند.
وی گفت: استفاده از موبایل بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک در کنار سامانه های آنلاين افتتاح حساب و درخواست تسهيلات مي تواند به حذف رفت و آمدهاي غير ضروري مشتريان كمك كند.
تلیکانی افزود: با وجود استارتاپ ها و نرم افزارهای مبتنی بر اينترنت بانکداري ديگر نيازي به مراجعات حضوري نيست و با توسعه بانکداري مدرن مي توان علاوه بر صرفه جويي در وقت، از بروز ترافيک ناشي از رفت و آمدهاي غير ضروري، آلودگي هوا و هزينه هاي فرصت جلوگيري كرد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز با بررسی آمار و عملکرد شعب استان ايلام اظهارداشت: کميته بازاريابي استان بايد تلاش کند تا نسبت به معرفي بيشتر طرح هاي تسهيلاتي و خدمات بانک اقدام و با بهره گيري از اصول بازاريابي و مشتري مداري سهم بيشتري از بازارهاي هدف را محقق كند.
شایان ذکر است، نجدی مدیر امور استان ها، طبلشی رييس اداره کل پشتيباني و رحيمي رييس اداره کل مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم نيز در اين سفر حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: