کد خبر: ۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
علی شهبازی رئیس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: این بانک از تولید داروی ضد سرطان که یکی از شرکت های دارویی در دست اجرا دارد، به مبلغ 120 میلیارد ریال حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پایگاه خبری اگزیم نیوز شرکت اوه سینا تولید کننده اشکال دارویی جامد است که از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۲، انواع محصولات خود را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند؛ این شرکت در سال ۱۳۹۵ توسط معاونت پژوهش و پردازش نهاد ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان شناخته شده است.
شهبازی در ادامه به طرح بازسازی و نوسازی خط تولید انواع شیشه دارویی رازی اشاره کرد و گفت: بانک توسعه صادرات طی قرارداد مشارکت مدنی منجر به فروش اقساطی بالغ بر 9 میلیون یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی به این طرح تخصیص داده است.
وی یادآور شد: شیشه دارویی رازی یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان در زمینه تولید شیشه‌های دارویی در ایران، با هدف خدمات رسانی به بازارهای دارویی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌ کند و با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و تیم مجرب این شرکت را قادر به ارائه محصولات با کیفیت به بازار ایران کرده است.
شهبازی ادامه داد: همچنین کاهش هزینه‌های تولید مانند هزینه‌های پرسنلی و صرفه جویی در مصرف انرژی به شیشه رازی این امکان را داده است تا با تولید محصولات با کیفیت و ارائه قیمت‌های رقابتی جایگاه مناسبی در بازارهای بین المللی به دست آورد.
به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شیشه دارویی رازی محدوده عظیمی از شیشه‌های دارویی شامل شربت‌ها، قطره‌ها، قرص‌ها و شیشه‌های ویال را تولید و به کشورهای مختلف صادر می کند.
به گفته رئیس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات ایران، همچنین این بانک طی دو فقره قراردارد ارزی با شرکت سنگاب، پروژه ساخت سد در کشور تاجیکستان را تامین مالی کرده است.
شهبازی از انعقاد چهار فقره قرارداد مشارکت منجر به فروش بانک توسعه صادرات با شرکت کشتیرانی والفجر خبر داد و گفت: بانک بالغ بر 8 میلیون و 360 هزار دلار و 10 میلیون و 905 هزار یورو برای خرید انواع کشتی به منظور تکمیل و بهبود ناوگان حمل و نقل دریایی به این شرکت پرداخت کرده که تاکنون یک فقره از این قراردادها تسویه و سه فقره دیگر در مرحله تسویه اقساط است.
وی در ادامه به تشریح طرح توسعه فاز 2 کارخانه و تاسیس آب شیرین کن شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پرداخت و گفت: دو فقره قرارداد ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی یکی به میزان 25 میلیون یورو و دیگری 108 میلیون و 810 هزار یورو بوده که تا کنون از محل این قرارداد نزدیک به 106 میلیون یورو پرداخت شده است.
رئیس شعبه بلوار کشاورز بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: این بانک در راستای سیاست های از پیش تعریف شده خود در حوزه حمایت از صادرات غیر نفتی و نیز شرکت های دانش بنیان توانسته است طرح های مختلفی را تامین مالی کرده و تسهیلات ارزان قیمت را از محل منابع تلفیقی بانک توسعه صادرات و صندوق توسعه ملی به مشتریان ارائه کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: