کد خبر: ۷۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر در سال جاری میلادی در این گزارش معرفی شده است تا مشتریان و علاقمندان به خریداری و استفاده از وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست، بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکتهای خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

خودروهای پلاگین هیبریدی که به اختصار PHEV نامیده می شوند، نسبت به مدل های هیبریدی به باتری های قدرتمندتری مجهز شده اند بنابراین مسافت قابل پیمایش آن ها نیز در حالت تمام برقی بیشتر است. یکی دیگر از مزایای قابل توجه آنها ، امکان شارژ خانگی است که به راننده و صاحب خودرو این امکان را می دهد بدون طی مسافت های گاها طولانی برای رسیدن به ایستگاههای شارژ مخصوص خودروهای برقی و هیبریدی ، با اتصال به برق خانگی ، باتری قدرتمند خودروی خود را شارژ کنند. این خودروها همچنین در صورتی که باتری ظرفیتش رو به اتمام باشد، موتور الکتریکی در کنار پیشرانه های بنزینی کار خواهد کرد.

کارشناسان فعال در صنعت خودرو به تازگی با انتشار گزارشی در وب سایت autobytel، به مرور و معرفی ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر که توسط بهترین خودروسازان جهان به تولید رسیده است، پرداخته اند تا مشتریان در بازارهای جهانی در صورت تمایل به خریداری و استفاده از خودروهای پلاگین هیبریدی از برترین مدل های موجود در بازار آگاه و مطلع باشند و بدین ترتیب انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشند.

در زیر به ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر موجود در بازارهای جهانی در سال ۲۰۱۹ میلادی اشاره خواهد شد:

آئودی آ۳ اسپرت بک ای ترون ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Audi A۳ Sportback e-tron )

سدان بی.ام.و ۳۳۰ ای آی پرفورمنس (۲۰۱۹ BMW ۳۳۰e iPerformance Sedan )

کادیلاک سی تی۶ ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Cadillac CT۶)

شورولت وولت ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Chevrolet Volt )

فورد فیوژن انرژی اس ای ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Ford Fusion Energi SE)

هوندا کلاریتی ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Honda Clarity)

هیوندای آیونیک ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Hyundai Ioniq )

کیا اوپتیما ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Kia Optima )

مرسدس بنز سی ۳۵۰ ای ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Mercedes-Benz C ۳۵۰e)

تویوتا پریوس ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Toyota Prius)

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار