کد خبر: ۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
چند روز پیش"م.ج"مدیرعامل اسبق یکی از شرکت های خودروسازی و چند تن دیگر دستگیر شده اند."م.ج" علاوه بر سابقه خودرویی، تا پیش از دستگیری از مشاوران یکی از وزرای دولت بوده است.

بازداشت مشاور وزیر و مدیرعامل اسبق یک شرکت خودروسازی

"م.ج"مدیرعامل اسبق یکی از شرکت های خودروسازی و مشاور وزیر بازداشت شد

به گزارش تجارت آنلاین از خط بازار قوه قضائیه طی ماه های اخیر نشان داده که در مبارزه با متخلفان به ویژه بازار خودرو بسیاری جدی است. برخورد با برخی از نمایندگان رسمی و غیررسمی واردات خودرو از جمله اقدامات قوه قضائیه در این خصوص بوده است. در این بین اخبار حاکی از آن است که تخلفات شرکت های خودروسازی نیز از نگاه قوه قضائیه پنهان نمانده است به طوری که چند روز پیش"م.ج"مدیرعامل اسبق یکی از شرکت های خودروسازی و چند تن دیگر دستگیر شده اند."م.ج" علاوه بر سابقه خودرویی، تا پیش از دستگیری از مشاوران یکی از وزرای دولت بوده است.

طبق بررسی های صورت گرفته اولیه این مهم ترین ورود قوه قضائیه به تخلفات برخی از مدیران خودروسازی است. طی ماه های گذشته مصادیق مختلفی از تخلفات برخی از مدیران شرکت های خودروسازی در رسانه ها منتشر شده و لذا باید منتظر ماند که دامنه برخوردهای عدالت جویانه قوه قضائیه به مدیران متخلف دیگر شرکت ها تسری خواهد یافت یا نه؟ ذکر این نکته ضروری است که علی رغم حضور معدود مدیران متخلف در صنعت خودرو ولی بسیاری از مدیران این صنعت در کمال صحت، سلامت و وظایف ذاتی خود در حال خدمت هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: