کد خبر: ۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، بخشودگی جرائم کارفرمایان را فرصت مغتنمی برای حمایت از تولید ملی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرشاد کاظم‌زاده به نقش تامین اجتماعی در فرآیند کمک به تولید ملی و برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان اشاره کرد و اظهار داشت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان فرصتی ارزشمند برای حمایت از تولید ملی و رونق تولید است.
نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اقدام سازمان تامین اجتماعی در بخشش و تقسیط جرائم بیمه‌ای کارفرمایان، گامی اساسی در برطرف کردن مشکلات کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در جهت پویایی است.
وی گفت: فرصت کارفرمایان در زمینه بخشودگی جرائم بیمه‌ای امر مغتنمی است و کارفرمایان از این فرصت باید نهایت استفاده را داشته باشند.
کاظم زاده با اشاره به همکاری مجلس شورای اسلامی برای اجرای برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: از طرح‌های این سازمان که راهگشا و به رفع موانع تولید و اشتغال کمک می‌کند، حمایت کرده و در مجلس شورای اسلامی فضا برای اینگونه طرح‌ها مهیا است.

نام:
ایمیل:
* نظر: