کد خبر: ۷۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
شعبه امیرکبیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در منطقه ۲۲ تهران با هدف بهینه‌سازي و گسترش شبکه شعب، دسترسي مناسب و نيز ارائه خدمات بهتر در «شهرک راه آهن، بلوار امير كبير» آغاز به كار كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، شعبه امیرکبیر (کد ۳۰۲۱) طي مراسمي با حضور دکتر مرتضي اكبري مديرعامل بانك و همچنين توكلي و تليكاني، اعضاي هيأت مديره افتتاح شد.
دکتر اکبری در این مراسم، ضمن تاکید بر ویژگي هاي افتتاح حساب و سپرده گذاري در شعب بانک قرض الحسنه مهرايران، بيان داشت: از طرح هاي تسهيلاتي و خدمات بانك استقبال زيادي شده، بنحوي كه منابع آن در ۴ ماه ابتداي سال جاري بالغ بر ۱۵ درصد رشد داشته است.
وی افزود: ترویج قرض‌الحسنه می‌تواند به عنوان ابزار مفیدي در راستاي تحقق اهداف توزيعي و توانمندسازي جامعه عمل کند و تسهيلات اين بانک مي تواند با تمرکز بر بنگاه هاي توليدي متوسط و کوچك به رونق توليد و اقتصاد كشور كمك كند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به پرداخت بیش از یک ميليون و ۲۳۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به اقشار مختلف مردم در سال گذشته، اظهارداشت: امسال نيز برنامه داريم تا يک ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان جامعه پرداخت کنيم.
گفتنی است، نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، اشرف پور مشاور مديرعامل و سرپرست اداره کل روابط عمومي و بازاريابي، انصاري جعفري رييس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات و سلطانيان مدير شعب استان تهران نيز در مراسم افتتاح شعبه اميركبير حضور داشتند.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور به هموطنان خدمات رسانی می کند كه ۲۷ شعبه آن در استان تهران جانمايي شده است.
همچنین، مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات حضوري شعبه اميرکبير بانک قرض الحسنه مهرايران به آدرس: شهرک راه آهن، بلوار اميرکبير، پلاك ۹۵ مراجعه و يا با شماره تلفن هاي ۴۴۹۲۵۰۴۲، ۴۴۹۲۵۸۱۹ و ۴۴۹۲۵۴۰۶ تماس حاصل نمايند.

نام:
ایمیل:
* نظر: