کد خبر: ۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
مدیرعامل پرسپولیس همان حرف‌های تند در ترکیه و شوخی در تهران را اهانت تلقی کرد و از کالدرون هم خواسته به باشگاه برگه بدهد از لحاظ فنی سروش را نمی‌خواسته تا بدون پرداخت هزار تومان قرارداد رفیعی را فسخ کند.

پرسپولیس هزار تومان هم به سروش نمی‌دهد

در قرارداد بازیکنان پرسپولیس بند‌هایی وجود دارد که سرخپوشان اطلاع دقیقی از آن ندارند. بندی که به باشگاه اجازه می‌دهد در صورت توهین بازیکن به مدیریت یک طرفه قرارداد آن بازیکن را فسخ کند و بند دیگری که تأکید کرده اگر سرمربی از نظر فنی بازیکن را نخواهد، قراردادش یک‌طرفه فسخ است.

به گزارش خبرورزشی، گویا مدیرعامل پرسپولیس پس از آن که تلاش کرده سروش رفیعی را به دریافت ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش (۶۰۰ میلیون از ۳ میلیارد) طی ۳ فقره چک ظرف ۳ ماه قانع کند و موفق نشده، به سرش زده سراغ این بند‌ها برود و از این طریق بدون پرداخت پول عذر سروش را بخواهد.

سروش در دو مصاحبه متوالی علیه مدیر باشگاه حرف زده و به مدیرعامل اهانت کرده است. اولی وقتی هنوزدر ترکیه حضور داشت و در پیام تصویری‌اش که از طریق اینستاگرام منتشر شد، گفت: «وقتی کسی را به عنوان مدیرعامل بالای باشگاه می‌گذارند که کاری بلد نیست و متوجه مسائل فوتبال نمی‌شود، اوضاع نباید هم از این بهتر باشد» و دومی هم وقتی روبه‌روی باشگاه به خبرنگاران گفت: «عرب عزیزم، قشنگم بیا مذاکره کنیم.»

حالا مدیرعامل پرسپولیس همان حرف‌های تند در ترکیه و شوخی در تهران را اهانت تلقی کرد و از کالدرون هم خواسته به باشگاه برگه بدهد از لحاظ فنی سروش را نمی‌خواسته تا بدون پرداخت هزار تومان قرارداد رفیعی را فسخ کند. آن‌ها به شایان هم پیغام داده‌اند اگر با دریافت چک ۲۵۰ میلیونی برای ماه آینده کنار نیاید سراغ بند فسخ می‌روند و از کالدرون نامه می‌گیرند که از نظر فنی مورد تأیید نبود.

نام:
ایمیل:
* نظر: