کد خبر: ۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
بازیکن جوان استقلال گفت: در این مدت بدنساز تیم فشار بسیار بالایی به بدن‌هایمان آورده و شک نداشته باشید یک استقلال با بدنسازی عالی را خواهید دید.

خبر ورزشی نوشت: بازیکن جوان استقلال گفت: در این مدت بدنساز تیم فشار بسیار بالایی به بدن‌هایمان آورده و شک نداشته باشید یک استقلال با بدنسازی عالی را خواهید دید.

سجاد آقایی فصل گذشته از تیم‌های پایه استقلال به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت و در همان بدو ورود به تیم، نزدیک بود دو اتفاق ویژه برایش رخ بدهد که یکی خیر و دیگری شر بود ولی هیچ یک به سرانجام نرسیدند تا همزمان هم بدشانسی بیاورد و هم خوش‌شانسی!

او در دقیقه ۸ بازی اول فصلش مقابل پیکان با یک شوت سرکش تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت ولی از بخت بدش این اتفاق نیفتاد، اما در ادامه بازی یک تکل وحشتناک روی ساق پایش منجر به شکستگی قلم‌بندش شد و او را از زمین بیرون فرستاد.

البته شانس بزرگی که آورد این بود که مصدومیتش شدید نبود و از شکستگی جدی استخوان نجات یافت! آقایی فصل قبل تنها در ۳ دیدار لیگ برتری روبه‌روی پیکان، نفت مسجد سلیمان و سایپا به میدان رفت و در سایر اوقات خیلی فرصت حضور نیافت؛ گر چه در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روبه‌روی السد قطر (۹ دقیقه) بازی کرد. به بهانه درخشش در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی با او حرف زدیم و از مصدومیتش هم پرسیدیم.

 شنیدیم دل استراماچونی را برده‌ای؟

او خیلی به جوانان اهمیت می‌دهد و این درباره من هم صدق می‌کند.

چرا همه می‌گویند او به جوانان اهمیت می‌دهد؟

برای اینکه این را به وضوح در تمرینات و مسابقات حس می‌کنیم.

همین! دلیلت برای این حرف چیست؟ چه اتفاقی به نظرت مهم آمده که حس کردی به تو اهمیت بیشتری داده است؟

همین که به اسم‌ها نگاه نمی‌کند. حتماً از شما پستت را سؤال می‌کند و می‌خواهد بداند در کدام پست بازی می‌کنید. به جوان‌ترها اعتماد به نفس می‌دهد و در تمرینات هر کسی آماده‌تر باشد را در ترکیب تیمی که می‌خواهد قرار می‌دهد. همه این‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا حس خوبی به منِ جوان دست بدهد که سرمربی حواسش به من هست.

از تو در دیدارهای تدارکاتی در چه پستی استفاده کرده است؟

در پست نوک. مرا مهاجم رأس قرار می‌دهد و می‌گوید برو گل بزن و گل بساز.

پست تخصصی خودت چیست؟

من در همین پست بازی می‌کنم.

اما سال قبل...؟

... بله! شفر هرگز مرا نوک بازی نداد و در همان چند بازی از من می‌خواست در پست وینگر باشم، اما استراماچونی روز اول از من سؤال کرد پستم چیست و من هم گفتم. برای همین هم توانستم ۳ گل در دیدارهای تدارکاتی بزنم و سه بار هم پاس گل دادم.

پس از تو راضی است؟

شکر خدا رابطه خوبی با من دارد و خیلی راضی است.

 مشخص است انگیزه‌ات بالاست؟

وای که نمی‌دانید چقدر انگیزه دارم. هم روحیه‌ام بالاست و هم دوست دارم برای تیمم بازی کنم.

روز گذشته چه شد که آسیب دیدی؟

متأسفانه داشتیم بازی می‌کردیم که با پا روی توپ رفتم و مچم کمی پیچید. الان هم ورم کرده ولی فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

از نظر بدنی هم آماده‌ای؟

بدنی نگم براتون! فوق العاده. از بس مربی بدنسازمان با ما خوب کار کرده است.

 از مارکو (بدنساز استقلال) راضی هستید؟

خیلی خوب است. در این مدت فشار بسیار بالایی به بدن‌هایمان آورده و شک نداشته باشید یک استقلال با بدنسازی عالی را خواهید دید.

از نقل و انتقالات تیم‌ها خبر داری؟

کما بیش!

 فکر می‌کنی رقبای اصلی تان کدام تیم‌ها هستند؟

سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی، اما استقلال امسال همه را غافلگیر می‌کند. ما با یک تیم متحول شده راهی لیگ می‌شویم. استراماچونی به شدت در کارش حرفه‌ای است و الان پس از ساختن بدن‌هایمان روی کار تاکتیکی تیم زوم کرده و تمرینات عالی را برایمان تدارک دیده است.

گروهی از بازیکنان تیم تان جدا شدند. این موضوع را مثبت تلقی می‌کنی یا نه؟ از این نظر که حالا فضا برای شما جوان‌ترها بیش از پیش باز شده؟

گاهی در تیم‌ها از این اتفاقات رخ می‌دهد. من این را پای پوست‌اندازی استقلال می‌گذارم که چند سالی است از قهرمانی دور شده و ان‌شاءا... این موضوع به خودی خود شرایطی را فراهم کند که تیم جوان و جدیدمان در لیگ نتایج دلخواه هواداران را به دست بیاورد.

نام:
ایمیل:
* نظر: