کد خبر: ۷۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگرچه بسیاری از کاربران حرفه ای و قدیمی اینستاگرام به تکنیک های محدودسازی اکانت خود آشنایی دارند اما این موضوع برای کاربرانی که کمتر با این اپلیکیشن پیام رسان کار می کنند دشوارتر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل فوتوز به یکی از محبوب ترین اپ های مدیریت عکس تبدیل و موفق شده از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کند. این موضوع به علت محبوبیت نرم افزارهای مختلف مدیریت عکس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس گزارش های افشا شده از مرکز ثبت گواهی اعتبار چین، برند ویوو یک شماره مدل جدید (V1922A) را ثبت کرده است که بخش شگفت انگیز آن را می توان شارژر 44 واتی دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ یک به روز رسانی نرم افزاری را برای گلکسی S10 منتشر کرد. این به روزرسانی شامل پچ امنیتی جدید اندروید است که برای گوشی های S10، S10e وS10 +  یک به روزرسانی ویژه ارائه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گلکسی فولد یا گوشی تاشو سامسونگ بالاخره موفق شد بر همه مشکلات خود غلبه کند و تا سپتامبر(شهریور تا مهر سال جاری) وارد بازار خواهد شد. این خبری است که پس از شصت و نه روز بالاخره توسط شرکت سامسونگ به طور رسمی منتشر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، فناوری
نام:
ایمیل:
* نظر: